عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وضعیت معادن و کارگران زغالسنگ بخش چشمه ساران بررسی شد

با حضور معاون فرماندار و معاون مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان؛

وضعیت معادن و کارگران زغالسنگ بخش چشمه ساران بررسی شد

وضعیت معادن و کارگران زغالسنگ بخش چشمه ساران بررسی شد

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در بازدید از معادن بخش چشمه ساران گفت: با تشکیل کارگروهی به صورت ماهیانه با حضور در معادن از نزدیک روند انجام کار را ارزیابی و مشکلات و نیازمندی های کارگران را مورد بررسی میدانی قرار خواهیم داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ظهر روز دوشنبه 19 آذرماه ، حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر به همراه حسن زاده معاون مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مدیران شهرستانی با حضور در بخش چشمه از معادن این بخش بازدید و از نزدیک با کارگران مشغول کار در این معادن گفتگو کردند.
ملک حسینی در این بازدید ضمن تشکر از تغییرات انجام شده و فعالیت و تلاش کارگران برای استخراج از معاون گفت: مدیریت معادن زغالسنگ با همه توان قدردان زحمات کارگران پرتلاش معادن باشد و سختی کار این عزیزان در همه مراحل مورد توجه ویژه قرار گیرد.
حسن زاده معاون مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان هم در این بازدید گفت: معادن زغالسنگ بخش چشمه ساران از بهترین معادن شمال کشور است که باید با مدیریتی صحیح و کارشناسی سودآوری خوبی برای صاحبان معادن و کارگران آن داشته باشد.
در انتها در جلسه ای با حضور مسئولین، مدیرعامل کارخانه و جمعی از کارگران تشکیل و مشکلات و نیازمندی های کارگران مورد بررسی قرار گرفت.
 
 

وضعیت معادن و کارگران زغالسنگ بخش چشمه ساران بررسی شد

 

وضعیت معادن و کارگران زغالسنگ بخش چشمه ساران بررسی شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 572
  • کد خبر : 54570