عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون اعتبار 197 طرح شهرستان با اشتغال 301 نفر جذب شده است

فرماندار گمیشان خبر داد؛

تاکنون اعتبار 197 طرح شهرستان با اشتغال 301 نفر جذب شده است

تاکنون اعتبار 197 طرح شهرستان با اشتغال 301 نفر جذب شده است

فرماندار گمیشان گفت: تاکنون اعتبار 197 طرح شهرستان با اشتغال برای 301 نفر جذب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج در نهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان خاطر نشان کرد: اعتبار جذب شده برای این طرح ها 116 میلیارد و 65 میلیون ریال می باشد.

وی اضافه کرد: در این حوزه سهم اعتبارات جذب شده برای بانک کشاورزی 19 طرح، بانک توسعه تعاون 49 طرح، پست بانک 115طرح و صندوق کارآفرینی امید 14 طرح بوده است.

رئیس ستاد اشتغال گمیشان در ادامه سخنان خود با اشاره به آمار اشتغال ثبت شده در سامانه رصد توسط دستگاه های شهرستان بیان داشت: 96درصد تعهد اشتغال دستگاه های شهرستان در سال جاری محقق شده است.

توماج ضمن تقدیر از عملکرد برخی دستگاه های عضور ستاد اشتغال شهرستان یادآور شد: دستگاه های آموزش فنی و حرفه ای، شهرداری ها، بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و راه شهرسازی شهرستان فراتر از تعهدات خود در ثبت اشتغال سامانه رصد اقدام کرده اند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات کمیته فنی اشتغال شهرستان ویژه طرح های اقتصادی نیز گفت: تاکنون 280 پرونده اشتغالزایی با اعتبار 334میلیاردو 353 میلیون ریال با اشتغال برای 511 نفر در کمیته فنی شهرستان به تصویب رسیده است.

توماج با تاکید بر وظیفه مندی دستگاه ها در ایجاد اشتغال خاطر نشان کرد: بانک ها باید همکاری لازم را در جهت رفع مشکلات و تسهیل سازی مناسب را در ارائه تسهیلات داشته باشند.

رئیس ستاد اشتغال گمیشان توجه به روستاهای هدف شهرستان را ضروری دانست و گفت: روستاهای مشخص شده بدون بیکار در سطح شهرستان باید توسط دستگاه های عضو ستاد اشتغال شهرستان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده برای تجهیز و توسعه زیرساخت ها را جهت حضور سرمایه گذاران خاطر نشان کرد: باید به دنبال حضور سرمایه گذارانی باشیم که بتوانند با طرح های بزرگ خود اشتغال پایداری را در سطح شهرستان ایجاد کنند.

تاکنون اعتبار 197 طرح شهرستان با اشتغال 301 نفر جذب شده است

 

تاکنون اعتبار 197 طرح شهرستان با اشتغال 301 نفر جذب شده است

 

تاکنون اعتبار 197 طرح شهرستان با اشتغال 301 نفر جذب شده است

 


 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 589
  • کد خبر : 54610