عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان آزادشهر رتبه سوم اشتغال فراگیر استان گلستان را کسب کرد

فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد اشتغال شهرستان؛

شهرستان آزادشهر رتبه سوم اشتغال فراگیر استان گلستان را کسب کرد

"سید رسول حسینی" فرماندار در جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر گفت: با پیگیری و تلاش اعضای ستاد اشتغال ، شهرستان آزادشهر رتبه سوم اشتغال فراگیر استان گلستان را کسب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه کمیته اشتغال شهرستان آزادشهر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، جمعی از روسای ادارات و مدیران بانک های عامل شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حسینی فرماندار با تشکر از همکاری مدیران بانک ها در راستای اعطای تسهیلات اشتغالزایی گفت: مدیران بانک ها توجه نمایند پرونده های پرداختی تسهیلات اشتغالزایی در مهلت خود حتما بسته شود و اگر مانعی در پرداخت تسهیلات وجود دارد مستند و قانونی به متقاضی اعلام شود.

وی از کسب رتبه سوم اشتغال فراگیر توسط شهرستان آزادشهر خبر داد و افزود: با پیگیری و تلاش اعضای ستاد اشتغال ، شهرستان آزادشهر رتبه سوم اشتغال فراگیر استان گلستان را کسب کرد.

وی در ادامه خطاب به روسای ادارات تصریح کرد: عملکرد ادارات مختلف به صورت روزانه در سامانه رصد مورد ارزیابی قرار می گیرد که تا به امروز عملکرد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مطلوب و بقیه ادارات هم در تلاش هستند تا سقف تعهد داده شده را تا پایان سال به سرانجام مناسب برسانند.

در ادامه روسای ادارات مرتبط و بانک های عامل نقطه نظرات و پیشنهادات کاربردی خود را ارائه دادند.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 414
  • کد خبر : 54776