عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه دوم استان در مبارزه با فساد و رشوه در دستگاههای اجرایی

فرماندار در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا خبر داد:

کسب رتبه دوم استان در مبارزه با فساد و رشوه در دستگاههای اجرایی

کسب رتبه دوم استان در مبارزه با فساد و رشوه در دستگاههای اجرایی

"امانگلدی ضمیر"از کسب رتبه دوم استانی شهرستان آق قلا در مبارزه با فساد،رشوه و رانت خواری در دستگاههای اجرایی خبر داد.

صبح امروز یکشنبه 25 آبان ماه،نهمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا و سومین جلسه ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست"امانگلدی ضمیر"فرماندار و با حضور حجت الاسلام"احمد رضا احمدی"رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان،"حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی"مشاور استاندار در امور اهل سنت استان و امام جمعه شهر آق قلا،ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن منطقه،اعضای شورای تامین و مدیران ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در ابتدای سخنان خود،استمرار وحدت را در احترام متقابل به همدیگر بیان کرد و شانیت جلسات شورای اداری را در وحدت مدیریت و الگو گرفتن از دستورالعمل های نظام و اجرای سیاستهای دولت دوازدهم در شهرستان دانست.

فرماندار شهرستان آق قلا دو توصیه مهم به مدیران دستگاههای اجرایی داشت،اولین توصیه و اولویت مهم مدیران را خدمت بیشتر و کسب رضایتمندی مردم و استفاده از هر فرصت در چارچوب قوانین در جهت خدمت بی منت به جامعه خطاب کرد و افزود:فلسفه وجودی حضور مدیران در شهرستان،خدمتگزاری به مردم است،رضایتمندی عمومی تنها چیزی است که ماندگار می ماند،یادمان باشد این نظام اسلامی است که به ما مدیران اعتماد کرده است تا از هر فرصتی برای خدمت بهتر به مردم تلاش نمائیم.

توصیه دوم رئیس شورای اداری شهرستان به مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان آق قلا،ارائه مستندات و دستآوردهای خدمات دستگاههای اجرایی به دبیر خانه ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حداکثر تا 15 روز آینده بود.

رئیس ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان آق قلا ضمن اشاره به شعار"افتخار به گذشته،امید به آینده"از تشکیل 12 کمیته تخصصی در ستاد اجرایی شهرستان خبر داد و افزود:91 برنامه دیدار مردمی در سطح 76 روستا،11 محله شهر آق قلا و 4 محله شهر انبار الوم بخش وشمگیر در همین راستا و بیان دستآوردها و اقدامات ارزنده نظام در طول چهل سال عمر پرافتخار انقلاب اسلامی تا ایام الله دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.

وی معرفی شهرستان آق قلا به عنوان شهرستان سبز و بهره مندی مردم روستاها و شهرها از نعمت گاز طبیعی و همچنین آسفالت تمامی جاده های بین روستائی شهرستان را نمونه های بارزی از دستآوردها و افتخارات نظام در طول چهل سال خدمت صادقانه مسئولین به ولی نعمتان جامعه بیان کرد.

بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آق قلا،هدف از دور دوم بازدید از روستاها و نشست با معتمدین محلی را دیدار مردمی و بررسی مسائل و مشکلات روستائیان،بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت مردمی و مشارکت عمومی در کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد.

رئیس ستاد اشتغال شهرستان آق قلا ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد برخی از دستگاههای اجرایی نسبت به تعهد سهم اشتغال،میانگین تعهد شهرستان را 57 درصد عنوان کرد و افزود:میانگین تعهد اشتغال استانی 63 درصد می باشد،مدیران بایستی چابک تر عمل کنند،ملاک ارزیابی مدیران،رضایتمندی مردم،انجام تعهدات اشتغال و کسب اعتبارات استانی و ملی دستگاههای اجرایی است.

وی با بیان اینکه"مسئولین شهرستان آق قلا،مدیرانی پاک دست،متدین و انقلابی هستند"،از کسب رتبه دوم استانی در مبارزه با فساد،رشوه و رانت خواری در دستگاههای اجرایی براساس ارزیابی وزرات کشور از فرمانداری های شهرستانهای تابعه استان خبر داد.

این مقام مسئول،سامانه رصد را نشان دهنده اقتدار دولت دوازدهم در حوزه اشتغال دانست و از جذب 170 میلیارد ریال تسهیلات توسعه روستائی در شهرستان آق قلا خبر داد و گفت:خوشبختانه با رصد دستگاههای نظارتی و امنیتی،هیچ گونه انحرافی از دستورالعمل و پرداخت تسهیلات در این حوزه گزارش نشده است که جای تشکر و قدردانی ازتلاشهای مجدانه روسای بانک های عامل و مدیران دستگاههای اجرایی عضو ستاد اشتغال شهرستان را دارد.

رئیس شورای تامین شهرستان آق قلا به بازدید دوره ای از واحدهای صنعتی و حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان اشاره کرد و از افتتاح بزرگترین پروژه ید کشور در منطقه محروم و مرزی شهرستان آق قلا با سرمایه گذاری 800 میلیارد ریال و اشتغالزائی 150 نفر همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

وی بر وظیفه مندی همه دستگاههای اجرایی در طرح"تقسیم کار ملی"تاکید کرد و مبارزه با فساد اخلاقی،اعتیاد،بیکاری،طلاق و حمایت از زنان سرپرست خانوار را بخش از تاکیدات 18 گانه مقام معظم رهبری و وظایف دولت دوازدهم و تحقق مطالبات معظم له عنوان کرد.

"ضمیر"در خاتمه سخنان بر حضور به موقع و وظیفه مند مدیران دستگاههای اجرایی در جلسات شورای اداری شهرستان تاکید کرد و گفت:با همدلی و هماهنگی دست به دست یکدیگر داده و در جهت توسعه شهرستان و خواسته های مردم لایق شهرستان آق قلا بکوشیم.

 

 

 

کسب رتبه دوم استان در مبارزه با فساد و رشوه در دستگاههای اجرایی

 

کسب رتبه دوم استان در مبارزه با فساد و رشوه در دستگاههای اجرایی

 

کسب رتبه دوم استان در مبارزه با فساد و رشوه در دستگاههای اجرایی

 

کسب رتبه دوم استان در مبارزه با فساد و رشوه در دستگاههای اجرایی

 

کسب رتبه دوم استان در مبارزه با فساد و رشوه در دستگاههای اجرایی

 

 





ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 381
  • کد خبر : 54793