عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛

سومین جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گمیشان برگزار شد

سومین جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ سومین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و مسئولین دستگاه ها و ادارات تابعه برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه مردم را پشتوانه مستحکم نظام و انقلاب برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان در نوع بی نظیر و الگویی کامل برای سایر کشورهای استقلال طلب می باشد.

وی افزود: 40 سال انقلاب اسلامی مسیر خود را با هدایت های مقام معظم رهبری، تلاش های مسئولین و حضور مردم به خوبی طی کرده است.

توماج اضافه کرد: دشمن همواره در طول این 40 سال به عناوین مختلف برنامه ریزی هایی برای ضربه وارد کردن بر کشور را داشته ولی حضور آگاهانه و با صلابت مردم و مسئولین همه این نقشه ها را خنثی کرده است.

نماینده عالی دولت در گمیشان با تاکید بر داشتن برنامه های شاخص ویژه جشن 40 سالگی انقلاب خاطر نشان کرد: برنامه های شاخص تدوینی در سطح شهرستان باید به گونه ای باشد تا دستاوردهای 40 ساله انقلاب را به زیبایی بیان و به تصویر بکشد.

وی ادامه داد: برنامه های 40 سالگی انقلاب باید به صورت مردمی و تلفیقی از موضوعات فرهنگی، تربیتی و عمرانی و اشتغالزایی باشد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر حضور مسئولین در بین مردم گفت: مسئولین باید حضور در بین مردم را یک وظیفه اصلی دانسته و اقدامات و برنامه های انجام شده را اطلاع رسانی کنند.

"نجیب تاری" سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز انقلاب اسلامی ایران را یک پدیده بی نظیر بیان داشت و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر دو ستون اسلامیت و جمهوریت مسیر 40 ساله خود را با اقتدار و عزت طی کرده است.

وی اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن در سطح کشور نمایش اقتدار و عزت و پایبندی مردم به ارزش های بوده که در هیچ جای جهان این چنین رفراندومی برگزار نمی شود.

تاری با اشاره به فعالیت ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب بیان داشت: برنامه ریزی های فعالیتی این ستاد از سال گذشته آغاز شده و در سطح شهرستان های استان 11 کارگروه در این راستا فعالیت خواهند داشت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان با تاکید بر ارائه و بیان دستاوردهای انقلاب خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه استانی فرصتی برای نمایش دستاوردها، اقتدار و صلابت کشور در همه زمینه ها و حوزه ها است.

در این جلسه هر یک دستگاه ها به ارائه برنامه های خود در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان گمیشان پرداختند.

 

 

سومین جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گمیشان برگزار شد

 

سومین جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گمیشان برگزار شد

 


 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 924
  • کد خبر : 55284