عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلاله الگوی وحدت برای تمام مسلمانان جهان است

فرماندار کلاله:

کلاله الگوی وحدت برای تمام مسلمانان جهان است

کلاله الگوی وحدت برای تمام مسلمانان جهان است

فرماندار کلاله در جلسه با دهیاران بخش پیشکمر با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: کلاله الگوی وحدت برای تمام مسلمانان جهان است.

نصرت برزگر افزود: وحدتی که در کلاله وجود دارد سبب شده که شیعه و سنی در کنار هم بدون هر مسئله و مشکلی کنار هم زندگی کنند که این خواست خود مردم است و لازمه این وحدت ارائه خدمات بیشتر و بهتر است .

وی اظهار داشت: 65 درصد جمعیت شهرستان در مناطق روستایی ساکن هستند و لازمه توسعه شهرستان توسعه روستایی است .

برزگر با تبریک ایام الله دهه فجر ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا، شهرستان کلاله را یکی از امن ترین شهرستان های استان عنوان کرد و گفت : به اذعان مسئولین استانی شهرستان کلاله به برکت انقلاب یکی از امن ترین و پرتلاش ترین مناطق است که شاخص های ویژه ای داشته که از این رو کمال تشکر خود را از دستگاه ها و نهادهای امنیتی دارم.

وی گفت : خدا یک فرصتی را در اختیار ما قرار داد تا بتوانیم در این شهرستان منشا خدمت برای همشهریان خود باشم تا بتوانم رنگ و بوی محرومیت را کمرنگ تر و در تمامی حوزه ها اسباب خیر و برکت باشم .

نصرت برزگر با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت : دهه فجر فرصتی است تا وفاداری خود را به نظام اعلام کنیم.

وی تصریح کرد : ادبیات ما در دولت تدبیر و امید این است که به اقوام فرصت دهیم و از ابتدا نیز سعی مان بر آن بوده و اعلام کردم که نگاه قومیتی ندارم همانطور که از گذشته پدران ما کنار هم بودند ما نیز با هم خواهیم بود این در حالی است که دشمنان سعی در ایجاد اختلاف در بین ما میکنند و ما باید به عنوان یک امت واحد در کنار هم دوست و برادر باشیم.

فرماندار کلاله با اشاره به مراسم های دهه فجر گفت : داز کلیه دهیاران انتظار دارم تا مراسم های باشکوهی در این بخش تدارک و برگزار کنند .

وی با اشاره به مراسم های دهه فجر شهرستان گفت : در هر روز 10 مراسم بزرگ برگزار خواهیم کرد و انتظار دارم تا هر روستا حداقل یک مراسم داشته باشد.

 

کلاله الگوی وحدت برای تمام مسلمانان جهان است


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 990
  • کد خبر : 5550