عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساماندهی و آموزش های بهداشتی، اولویت مهم کارگروه در خصوص کارگاههای تولیدی مبلمان است

فرماندار در ششمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا:

ساماندهی و آموزش های بهداشتی، اولویت مهم کارگروه در خصوص کارگاههای تولیدی مبلمان است

ساماندهی و آموزش های بهداشتی، اولویت مهم کارگروه در خصوص کارگاههای تولیدی مبلمان است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:ساماندهی و آموزش های بهداشتی،اولویت مهم کارگروه در خصوص کارگاههای تولیدی مبلمان و صنایع چوب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" صبح امروز دوشنبه هفدهم دی ماه، در ششمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا در ابتدای سخنان باری دیگر بر حضور منظم و وظیفه مند مسئولین دستگاههای اجرایی در جلسات کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی که از مهمترین کارگروه ها در تصمیمات شهرستانی است،تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا وجود بازار خوب و دسترسی آسان مردم به مکان تهیه ارزاق و مایحتاج زندگی را در توسعه شهری بسیار تاثیر گذار خواند و از مدیران دستگاههای اجرایی عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خواست با شهرداری و سرمایه گذار بخش خصوصی این طرح،نهایت همکاری را داشته باشند.

وی از مدیران عضو کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی خواست نسبت به اعزام رابطین بهداشت دستگاههای اجرایی در کارگاههای آموزشی اهتمام داشته باشند و همچنین در راستای مصوبات کارگروه از رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست در جلسه آتی شورای اداری نسبت به اجرای طرح تست قد و وزن(BMI)و بررسی میزان سلامت جسمانی مدیران ادارات اقدام نمایند.

رئیس کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا،کم آگاهی نسبت به خطرات شغلی را از مهمترین معضلات اشتغال دانست و ساماندهی کارگاههای تولیدی مبلمان و صنایع چوب را اولویت مهم دولت در حوزه اشتغال جوانان منطقه عنوان کرد و افزود:در همین راستا تعداد 94 پروانه صادر شده است که از این تعداد 75 پروانه مربوط به کارگاههای تولیدی و 19 پروانه کسب برای نمایشگاههای مبلمان صادر شده است.

"ضمیر"در خصوص ساماندهی و نظارت بر فرآینده تولید نان خبازی ها از تیم بازرسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آق قلا خواست نسبت به برخورد قانونی در خصوص افزودن جوش شیرین و سایر افزودنی های غیر مجاز به نان با خبازی های متخلف اقدام نمایند.

  

 

ساماندهی و آموزش های بهداشتی، اولویت مهم کارگروه در خصوص کارگاههای تولیدی مبلمان است



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 406
  • کد خبر : 55743