عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار آزادشهر و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با زنان کارآفرین شهرستان


دیدار فرماندار آزادشهر و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با زنان کارآفرین شهرستان

دیدار فرماندار آزادشهر و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با زنان کارآفرین شهرستان

سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان در جمع زنان فرهیخته شهرستان آزادشهر  ضمن اشاره به ظرفیت بالای شهرستان در زمینه صنایع دستی اقوام مختلف، خاطر نشان کرد: با گسترش مشاغل خانگی در روستاها شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و مهاجرت معکوس به روستاها خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی فرماندار ضمن خوشامدگویی و تبریک انتصاب الهه غیناقی وی را نوآور و تحول گرا معرفی و ابراز امیدواری کرد از ثمرات این مسئولیت شهرستان آزادشهر هم برخوردار گردد.
وی با اشاره به تنوع قومیتی در شهرستان آزادشهر و ترویج سنت های بومی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه ریزی های صورت گرفته 8 گروه از اقوام روند مراسم ازدواج سنتی خود را به صورت نمادین در قالب 40 مراسم ازدواج سنتی طی 2 روز به نمایش عموم خواهند گذاشت.
فرماندار در ادامه ضمن بر شمردن موفقیت های شهرستان آزادشهر در جذب منابع برای توسعه، از ظرفیت برپایی کارگاه های تولید و عرضه صنایع دستی به صورت دائمی و رایگان در شهرستان آزادشهر خبر داد.
در ادامه الهه غیناقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: شناسایی و تکمیل بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین بومی یکی از اولویت های مهم شهرستان باشد.
وی با اشاره اهمیت آموزش تأکید کرد: بانوان کارآفرین با آموزش زنان روستایی می توانند فرهنگ مصرف گرایی مطلق بین زنان روستایی را تغییر و خودباوری و اتکاء به تولیدات بومی را تقویت کنند.
وی در خصوص تشکیل اتاق های فکر اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان اجرایی دولت و نخبگان و صاحب نظران بومی به انسجام بیشتر امور و جلوگیری از عملکرد موازی و جزیره ای کمک شود.
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 545
  • کد خبر : 56165