عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار شهرستان آزادشهر، علیرضا رضواني مديركل زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي استان گلستان، مختاري رئيس زندان گنبد و سایر اعضا در محل دفتر کار فرماندار آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حسینی فرماندار حمایت و پشتیبانی از خانواده های زندانیان را در بحث کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و افزود: حمایت های مادی و معنوی ، برگزاری دوره های آموزشی و پرورشی، برپایی اردوهای تفریحی و .. از جمله اقدامات موثر برای خانواده های زندانیان جرایم غیر عمد در سطح شهرستان می باشد که انشالله این اقدامات انجام خواهد شد.

در ادامه مدیرکل زندانهای استان گلستان با قدردانی از ریاست و اعضاء هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان به جایگاه و نقش مهم انجمن در کاهش آسیب و کاهش جمعیت کیفری زندان پرداخت و با اشاره به توافق نامه انجام شده فی مابین کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی در سطح استان خواستار پیگری آن شد.

وی درادامه گفت: نقش ادارات مربوطه در امر حمایت بعد از خروج زندانیان مهم بوده و باید از این ظرفیت بسیار خوبی که ایجاد شده جهت شروع فعالیت اقتصادی از حداکثر توان استفاده نمائیم تا شاهد کاهش ورودیها به زندان باشیم .

وی در ادامه افزود: با حمايتهاي فرماندار محترم و اعضاي انجمن در مرحله اول كمك هاي خوبي به خانواده زندانيان انجام و در مرحله بعد زمينه آزادي تعدادي از زندانيان جرایم غیرعمد آزادشهر را فراهم خواهيم كرد.

در ابتدای این جلسه ذاکری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر خلاصه ای از عملکرد یک ماه گذشته ارائه نمود.

 

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر برگزار شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 535
  • کد خبر : 56388