عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کمیته فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان آزادشهر


برگزاری کمیته فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان آزادشهر

برگزاری کمیته فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان آزادشهر

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان آزادشهر گفت: راه موفقیت در مواجهه با آسیب های اجتماعی ورود همه ارکان جامعه و حرکت بر مدار یک برنامه ریزی مدون و اصولی می باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ظهر امروز پنج شنبه 4 بهمن ماه، کمیته فرهنگی و پیشگیری از آسيب هاي اجتماعي شهرستان آزادشهر با حضور حسين لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، برخي از مسولین ادارات و سازمان های مردم نهاد در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر برگزار گردید.
لاری کمان معاون فرماندار در این جلسه ضمن خوشامدگویی به حاضرین گفت: نقش خانواده در همه مراحل زندگی مهم و بی بدیل است و نیاز است آموزش تحکیم بنیان خانواده ها در محلات و محیط های در معرض آسیب و پرخطر شهرستان انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است افزود: برای موفقسیت در عرصه آسیب های اجتماعی خانواده، ادارات وظیفه مند، سازمان های مردم نهاد و .. باید به صورت فعال به صحنه بیایند تا بتوانیم در کاهش آسیب های اجتماعی موفقیتی پایدار داشته باشیم.
در پایان شایسته رییس اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر  گزارشي از عملکرد و اقدامات کمیته فرهنگی و پیشگیری در شهرستان را بیان نمودند.
 

برگزاری کمیته فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 508
  • کد خبر : 56476