عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار کلاله با اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان


نشست فرماندار کلاله با اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان

نشست فرماندار کلاله با اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان

فرماندار کلاله در جلسه مشورتی ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر شور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از تلاش ، تعامل و همکاری اعضاء در ایجاد و دوام و گسترش وحدت بین اقوام و گروههای مختلف سیاسی و فرهنگی تشکر کردند و خواستار پرهیز از تعصبات غیر منطقی و زودگذر در امور جاری شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله ؛ نصرت برزگر همدلی و همکاری با دولت خدمتگذار تدبیر و امید را لازمه توسعه و رسیدن به اهداف عالیه برشمرد و افزود : در لوای همدلی و همکاری است که موفقیت های بزرگ حاصل می شود .

صباغان بخشدار اسبق کلاله با اشاره به انتخاب فرماندار بومی کلاله این اقدام دولت تدبیر و امید را نشانه توجه  به افراد بومی و توانمند برشمرد و گفت : دولتمردان ما هر زمان اعتماد که کردند جواب خوبی هم گرفتند همانطور که در 8 سال جنگ تحمیلی نیروهای جوان و گمنام اداره جنگ را بر عهده داشتند .

وی با اشاره به اتفاقات مملکت و افشای مفاسد اقتصادی در دولت گذشته این وقایع را برای مملکت اسلامی درد آور برشمرد .

صباغان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت : در این انتخابات شاهد حضور پر رنگ مردم و انتخاب کاندیدا مورد نظرشان بودیم .

وی در ادامه به انتخابات  پیشروی سال آینده مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت  : باید در انتخاب افراد دقت نظر شود تا فرد توانمندی وارد خانه ملت شود .

در ادامه دیگر اعضا جلسه نقطه نظرات خود را ارائه کردند .


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 888
  • کد خبر : 5649