عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره استانی وحدت اقوام در شهرستان آزادشهر برگزار می شود

در دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر و معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مقرر شد؛

جشنواره استانی وحدت اقوام در شهرستان آزادشهر برگزار می شود

جشنواره استانی وحدت اقوام در شهرستان آزادشهر برگزار می شود

در دیدار معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با فرماندار شهرستان آزادشهر مقرر شد: جشنواره استانی داستان نویسی و جشنواره وحدت اقوام به صورت پایلوت استانی در شهرستان آزادشهر برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ظهر امروز شنبه 6 بهمن ماه ، احمد گلچین معاون فرهنگی به همراه جواد قربانی مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در فرمانداری به "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و در ارتباط با مسائل فرهنگی شهرستان، برگزاری جشنواره های نوروزی و هم افزایی فعالیت های فرهنگی گفتگو کردند.
حسینی فرماندار ضمن تشکر از حضور مهمانان و تبریک انتصاب آنها ، بومی بودن این عزیزان فرصتی بی نظیر برای آزادشهر دانست و افزود: شهرستان آزادشهر آمادگی برگزاری هر نوع جشنواره ، همایش ، کنسرت های شاد و متنوع را دارد و در این زمینه هر نوع همکاری در راستای تسریع در انجام و بهبود برنامه ها نیاز باشد مجموعه مدیریت شهرستان انجام خواهد داد.
در ادامه گلچین معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تشکر از نگاه فرهنگی فرماندار گفت: جشنواره استانی داستان نویسی و جشنواره وحدت اقوام به صورت پایلوت استانی در شهرستان آزادشهر برگزار شود.
 

جشنواره استانی وحدت اقوام در شهرستان آزادشهر برگزار می شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 522
  • کد خبر : 56500