عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر ویژه نوروز در شهرستان علی آبادکتول

با حضور معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان صورت پذیرفت:

برگزاری جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر ویژه نوروز در شهرستان علی آبادکتول

برگزاری جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر ویژه نوروز در شهرستان علی آبادکتول

دومین جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر ویژه سفر نوروز 98 در شهرستان علی آباد کتول به ریاست کوهستانی معاون برنامه ریزی فرمانداری و با حضور تجری معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و اعضائ ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید.

وی خاطرنشان کرد: در سال 98 نیز با همکاری و هم افزائی اعضاء ستاد می توان خدمات بهتری به مسافران ارائه نمود و با معرفی جاذبه های گردشگری در دو دهنه ی محمد آباد کتول و زرین گل که می تواند باعث ماندگاری گردشگران در شهرستان گردد و در این بین شهرداران و دهیاران می توانند نقش سازنده ای در اجرای مصوبات و دستورالعمل های ستاد خدمات سفرداشته باشند و با زیبا سازی شهرها و روستا ها و تبلیغاتهای محیطی سیمای شهرها و روستاها آماده پذیرایی مسافران و گردشگران نمایند.

در ادامه کوهستانی معاون فرماندار به اهمیت گردشگری در رونق اقتصادی جامعه اشاره و افزود: سفر و گردشگری می تواند در اقتصاد منطقه اثرات خوبی داشته باشد و توسعه گردشگری بهترین راهکار جهت کاهش نرخ بیکاری و رشد اشتغال پایدار شهرستان می باشد.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی خدمات سفر از تمام ظرفیت ها برای ماندگاری گردشگران استفاده و به همین منظور برنامه ریزی های لازم طی دستورالعمل و شیوه نامه به کلیه واحدها ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان نمود: ورود گردشگران نباید صرف ارائه خدمات باشد و می بایستی شرایط ماندگاری و حضور گردشگر در سطح شهرستان بیش از گذشته فراهم نماییم که این امر منجر به درآمد زایی و توسعه اقتصادی شهرستان نیز میگردد.

وی افزود: در این زمینه بخشداران هم تلاش ویژه ای در جهت آماده سازی و برنامه ریزی برای روستاهای هدف داشته باشند و کمیته های متشکل از دستگاه های اجرائی با محوریت فرمانداری و اداره میراث امورات ستاد را پیگیری نمایند.

برگزاری جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر ویژه نوروز در شهرستان علی آبادکتول

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .