عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصاحبه فرماندار گمیشان با برنامه تلویزیونی ترکمنی اولکام


مصاحبه فرماندار گمیشان با برنامه تلویزیونی ترکمنی اولکام

مصاحبه فرماندار گمیشان با برنامه تلویزیونی ترکمنی اولکام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ در راستای اعلام برنامه های چهل سالگی انقلاب و پروژه های دهه مبارک فجر شهرستان ، فرماندار گمیشان با برنامه تلویزیونی ترکمنی اولکام صدا و سیمای مرکز گلستان مصاحبه کرد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این مصاحبه خبری گفت: شعار 40 سالگی انقلاب با عنوان افتخار به گذشته و امید به آینده همواره مورد تاکید بوده چرا که خدمات انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان وصف ناپذیر است.
وی افزود: در طی این چند سال خدمات موثر و ماندگاری در حوزه زیر ساختی راه، بهداشت، آموزش، کشاورزی، برق، آب و سایر امورات انجام شده است.
توماج اضافه کرد: همه این خدمات انجام شده برای توسعه، رونق و آسایش مردم می باشد.
فرماندار گمیشان با اشاره به سفر دور دوم کاروان تدبیر و امید به استان بیان داشت: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان چندین پروژه با اعتبار 150میلیارد تومان در گمیشان افتتاح شد.
وی با بیان اینکه حضور مسوولان در شهرستان مایه امید مردم و جزو برکات نظام است، ابراز کرد: امسال شاهد حضور پنج وزیر، 14 معاون وزیر، در گمیشان بودیم، استاندار گلستان نیز 10 بار به گمیشان آمدند و معاونان استاندار بیش از 25 بار و مدیران کل نیز 187 بار به گمیشان آمدند.
وی بیان کرد: در حوزه راه قبل از انقلاب فقط 70 کیلومتر راه شوسه داشتیم و به برکت نظام اسلامی اکنون 308 کیلومتر آسفالت شده است.
توماج ادامه داد: 33 هزار هکتار از اراضی گمیشان طی سال گذشته زهکشی شد که منجر به افزایش دو الی سه تنی محصولات کشاورزی شد.
نماینده عالی دولت در گمیشان در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه های ویژه دهه مبارک فجر شهرستان گفت: 292پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در طول دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی افزود: از مجموع این پروژه ها 72 پروژه عمرانی و 220 طرح اقتصادی و اشتغالزا می باشد.
فرماندار گمیشان در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا، برنامه 40شهید 40 مدیر، 40مدیر 40 مدرسه و برگزاری میز خدمت با حضور مسئولین در طول این ایام از برنامه های شاخص فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

مصاحبه فرماندار گمیشان با برنامه تلویزیونی ترکمنی اولکام

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 667
  • کد خبر : 56646