عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نشست سه جانبه فرماندار شهرستان علی آبادکتول و مدیران عامل هلال احمر و شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان

به منظور تکمیل پایگاه امداد و نجات شهرستان علی آبادکتول صورت پذیرفت:

برگزاری نشست سه جانبه فرماندار شهرستان علی آبادکتول و مدیران عامل هلال احمر و شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان

برگزاری نشست سه جانبه فرماندار شهرستان علی آبادکتول و مدیران عامل هلال احمر و شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان

نشست سه جانبه هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول، هروی مدیر عامل جمعیت هلال احمر و خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان برگزار گرگدید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول در این نشست با اشاره به اهمیت ایجاد "پد بالگرد" در مجموعه شهرک صنعتی علی آبادکتول اشاره و افزود: شهرک صنعتی علی آبادکتول با توجه به وسعت و وجود واحدهای تولیدی بسیار و همچنین قرار گرفتن در محور اصلی جاده گرگان به مشهد مقدس نیازمند ایجاد "پد بالگرد" به منظور تسریع در روند خدمت رسانی در زمان بحران می باشد که این موضوع می بایست با جدیت پیگیری گردد.

 

در ادامه این جلسه خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و هروی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان بر اهمیت ایجاد پد بالگرد تاکید و مقرر گردید زمینی به این منظور توسط شرکت شهرک های صنعتی به جمعیت هلال احمر واگذار و با انعقاد تفاهم نامه عملیات اجرایی پروژه اغاز گردد.

 

شایان ذکر است در حال حاضر پایگاه امداد و نجات هلال احمر در سه راهی زرین گل استقرار دارد که با احداث پد بالگرد مجموعه فوق تکمیل و یکی از مجهزترین پایگاههای امداد و نجات در استان گلستان خواهد شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .