عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طنین دلنواز زنگ انقلاب در شهرستان رامیان


طنین دلنواز زنگ انقلاب در شهرستان رامیان

طنین دلنواز زنگ انقلاب در شهرستان رامیان

در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طنین دلنواز زنگ انقلاب به صورت متمرکز در دبیرستان شریعتی رامیان به صدا در آمد.

مهندس جواد صادقلو فرماندار شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، به مساله چرایی و چگونگی وقوع انقلاب در ایران پرداختند .

وی  ظلم و استبداد ، بی رحمی ،بی عدالتی، فساد اداری ،دین ستیزی و مخالفت با اسلام و روحانیت  حکومت شاهنشاهی را از جمله عوامل وقوع انقلاب دانستند.

فرماندار رامیان فقر و بدبختی مردم و ولخرجی و تجمل گرایی و اشرافی گری سران حکومت پهلوی و همچنین حضور مستشاران خارجی و استفاده از حق کاپیتولاسیون توسط آنها که همگی در جهت تحقیر ملت ایران و نشانه گرفتن عزت ، کرامت و انسانیت مردم بود را از دیگر عواملی دانست که منجر به انقلاب توسط ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) گردید.

صادقلو در ادامه به بیان ویژگیهای انقلاب اسلامی پرداخت و افزود : انقلاب گفتمان جدیدی در نوع حکومتداری ارائه داد ه که همان اسلام سیاسی و مردم سالاری دینی بود .

فرماندار رامیان ویژگی دوم انقلاب اسلامی را رهبری امام خمینی ( ره ) دانست که امام به عنوان مرجع دینی دارای پایگاه مردمی وسیع و دارای شخصیت کاریزماتیک بوده که با شجاعت و قاطعیتی که داشت توانست اهداف انقلاب را به سرمنزل مقصود برساند.

فرماندار رامیان در ادامه از دانش آموزان عزیز به عنوان میراث داران انقلاب اسلامی خواست تا در حفظ و صیانت از انقلاب تلاش نمایند تا بتوانند آن را به نسلهای بعدی خود تحویل دهند.

طنین دلنواز زنگ انقلاب در شهرستان رامیان

 

طنین دلنواز زنگ انقلاب در شهرستان رامیان


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1052
  • کد خبر : 5672