عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امنیت امروز کشور عزیزمان،بارزترین مصداق اقتدار انقلاب اسلامی است

فرماندار در مراسم زنگ انقلاب هنرستان امام خمینی(ره)شهر آق قلا:

امنیت امروز کشور عزیزمان،بارزترین مصداق اقتدار انقلاب اسلامی است

امنیت امروز کشور عزیزمان،بارزترین مصداق اقتدار انقلاب اسلامی است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:امنیت امروز ایران اسلامی،بارزترین مصداق اقتدار انقلاب است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در مراسم زنگ انقلاب که در هنرستان امام خمینی(ره)شهر آق قلا برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر،یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و امنیت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی،خون شهیدان انقلاب اسلامی و مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری بیان کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا،امید آفرینی و افتخار به گذشته را از ثمرات انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود:علیرغم شیطنت ها و تحریم های ظالمانه بدخواهان نظام و در راس آنان آمریکا،امروز شاهد چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و به جهانیان ثابت خواهیم کرد در هرشرایطی پشتیبان نظام خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا به سفر پرخیر و برکت کاروان"تدبیر و امید"به استان گلستان اشاره کرد و حضور پرشور و استقبال گرم مردم استان از ریاست جمهوری را نشان دهنده ایستادگی ملت و همراهی با دولتمردان بیان کرد.

وی شعار امسال دهه مبارک فجر را"افتخار به گذشته،امید به آینده"بیان کرد و از افتتاح و کلنگ زنی 411 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 2260 میلیارد ریال و اشتغالزائی 950 نفر همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان آق قلا خبر داد.

این مقام مسئول از 10 برابر شدن پروژه های امسال دهه مبارک فجر نسبت به سال 96 خبر داد و گفت:از مجموع 411 پروژه های اقبل افتتاح و کلنگ زنی،151 پروژه عمرانی و 260 پروژه اقتصادی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان آق قلا افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان آق قلا بهره برداری از مرکز جامع خدمات سلامت شماره دو،افتتاح ساختمان گمرکات استان،گازرسانی و تکمیل شبکه های زیرساخت شهرک صنعتی اترک،آبیاری نوین تحت فشار شرکت تعاونی پیوند،بهره برداری از استخر سرپوشیده و افتتاح واحد خوراک دام و طیور را از مهمترین طرح های عمرانی و پروژ ه های اقتصادی قابل افتتاح همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر بیان کرد.

"ضمیر"در خاتمه سخنان خود،دانش آموزان را سرمایه های با ارزش کشور دانست و گفت:امروز شما دانش آموزان ادامه دهنده راه انقلاب و شهدا هستید و با حضور در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی از ارزش های نظام دفاع خواهید کرد.

امنیت امروز کشور عزیزمان،بارزترین مصداق اقتدار انقلاب اسلامی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 457
  • کد خبر : 56795