عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 22 پروژه عمرانی و خدماتی در بندرگز به بهره برداری می رسد

همزمان با ایام الله دهه فجر :

22 پروژه عمرانی و خدماتی در بندرگز به بهره برداری می رسد

22 پروژه عمرانی و خدماتی در بندرگز به بهره برداری می رسد

 فرماندار بندرگز اعلام کرد : همزمان با دهه فجر سال جاری 22 پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 222 میلیارد و 903 میلیون ریال با اشتغالزایی 97 نفر در این شهرستان بهره برداری خواهد شد.

"علی اصغر میرزایی" افزود : از این تعداد 17 پروژه با اعتبار 55 میلیارد و 353 میلیون ریال عمرانی و تعداد 15 طرح با اعتبار 167 میلیارد و 550 میلیون ریال ، تولیدی و اقتصادی خواهد بود که 97 شغل ایجاد می شود .

 وی گفت : بهره برداری از سالن ورزشی روستای جفاکنده با اعتبار 6 میلیارد ریال ، بهره برداری از مدرسه 7 کلاسه روستای لیوان با اعتبار 11 میلیارد و 800 میلیون ریال ، بهره برداری از کارخانه بهین شیر تندرستی با اعتبار 54 میلیارد ریال با اشتغالزایی 20 نفر و بهره برداری از کارخانه دیوار پوشش سیمان پارت با اعتبار 84 میلیارد ریال با اشتغالزایی 50 نفر از مهمترین این طرح ها می باشد .

فرماندار بندرگز همچنین برگزاری غبار روبی مزار شهدا ، دیدار با خانواده های شهدا ، عیادت از بیماران در بیمارستان ، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ،مسابقات ورزشی و فرهنگی ، ویزیت رایگان بیماران در مراکز بهداشتی و درمانی و همایش های مختلف را ازمهمترین برنامه های ایام ا... دهه فجر در این شهرستان بیان کرد.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 930
  • کد خبر : 5703