عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح ساختمان پلیس فتا در شهرستان علی آبادکتول


افتتاح ساختمان پلیس فتا در شهرستان علی آبادکتول

افتتاح ساختمان پلیس فتا در شهرستان علی آبادکتول

 با حضور هدایتی کتولی فرماندار، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان، مهدی نژاد امام جمعه شهرستان، محمدی رئیس دادگستری، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی، ساختمان پلیس فتا در ستاد نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول افتتاح و راه اندازی گردید.

هدایتی کتولی در این آیین افزود؛ جامعه امروز و حرکت روزافزون به سوی توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و افزایش استفاده کاربران از فضای مجازی از جمله دلایلی است که لزوم برقراری امنیت را در فضای تبادل اطلاعات توجیه می کند.
وی ادامه داد؛ توسعه دولت الکترونیک از جمله بانکداری و تجارت الکترونیک نیز لزوم ایجاد پلیس تخصصی را برای تامین امنیت شهروندان ضروری کرده است.
وی خاطرنشان کرد؛ درخواست پلیس فتا از نیازها و مطالبات عمومی مردم شهرستان بود که با مکاتبه و درخواست مشترک "نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان و فرمانداری" و کسب موافقتهای لازم در نهمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
فرماندار در خاتمه از اقدامات سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان و تازیکه فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول در پیگری و راه اندازی پلیس فتا تقدیر و تشکر نمود.
شایان ذکر است ساختمان پلیس فتا در محل ستاد انتظامی شهرستان علی آبادکتول افتتاح شده است و مردم شریف شهرستان می توانند برای پیگیری امورات خود در این رابطه به ستاد انتظامی مراجعه نمایند.

افتتاح ساختمان پلیس فتا در شهرستان علی آبادکتول

 

افتتاح ساختمان پلیس فتا در شهرستان علی آبادکتول

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .