عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را ناامید کرد


حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را ناامید کرد

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را ناامید کرد

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با قدردانی از حضور گسترده و پر شور گروههای مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، خاطر نشان کرد: این حضور حماسی یاس و نا امیدی را در اعماق دل و جان دشمنان وارد کرد.

آیت الله محمدحسن اختری در اجتماع بزرگ مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس پس از راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب، نقشه دشمنان انقلاب اسلامی که تلاش زیادی داشتند با تبلیغات مسموم و فراگیر خود، مردم را نسبت به انقلاب سست، تضعیف و ناامید کنند، نقش برآب کرد.
وی اضافه کرد: اگرچه مردم انقلابی، هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی درسال های گذشته نیز با حضور پرشور و گسترده خود نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده بودند، اما امسال مردم با حضور حماسی تر خود، یاس و نا امیدی را در اعماق دل و جان دشمنان وارد کردند.
آیت الله اختری گفت: گروه های مختلف مردم ایران اسلامی امروز با حضور بسیار گسترده و تاثیرگذار خود، یک بار دیگر برای سربلندی و عزت انقلاب اسلامی حماسه آفرینی کردند که باید از آنان قدردانی شود.
وی تصریح کرد: ملت ایران باحضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، امام و رهبری و شهدا تجدید بیعت و همه علاقه مندان به نظام اسلامی را نسبت به حرکت رو به جلوی انقلاب، امیدوارتر کرد.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به خدمات و برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته نیز گفت: اگرچه این خدمات و دستاوردها بی شمار است اما هنوز هم برخی کمبودها و مشکلات بویژه در حوزه اقتصادی، معیشی، بیکاری و گرانی وجود دارد که مسئولان و خدمتگزاران نظام باید به پاس حضور همیشه در صحنه مردم در حمایت از انقلاب، برای رفع این مشکلات بیشتر تلاش کنند.
آیت الله اختری، ارائه خدمات رفاهی و زیرساختی در اقصی نقاط کشور، رشد علمی و ایجاد مراکز آموزش عالی درهمه شهرها، راه اندازی مراکز و مدارس علوم دینی بویژه درمناطق اهل سنت نشین کشور و وحدت و همبستگی عملی بین اقوام و مذاهب اسلامی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 40 سال گذشته برشمرد.
وی افزود: با این وجود تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب همچنان ادامه دارد و گروه های مختلف مردم و مسئولان باید همواره هوشیار و بیدار بوده و از منویات رهبری انقلاب اطاعت نمایند.
آیت الله اختری اضافه کرد: خداوند متعال نیز در قرآن و برای مقابله با توطئه های دشمنان، مردم را به صبر و استقامت بر طریق حق و نیز پرهیز از اختلاف دعوت کرده است.
وی تصریح کرد: امروز راه سعادت و نجات انقلاب اسلامی درگرو وحدت و یکپارچگی، صبر و بردباری، ایمان به خدا و اطاعت از رهبری انقلاب در برابر توطئه های دشمنان است که همه مسئولان و مردم باید به آن توجه و عمل نمایند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 384
  • کد خبر : 57524