عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشگاه نقش محوری در سرمایه گذاری و اقتصاد دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

دانشگاه نقش محوری در سرمایه گذاری و اقتصاد دارد

دانشگاه نقش محوری در سرمایه گذاری و اقتصاد دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: دانشگاه ها نقش محوری و کلیدی در مباحث اقتصادی و سرمایه گذاری در راستا توسعه منطقه دارند و انتظار می رود در موضوعاتی مانند آسیب های اجتماعی، سرمایه گذاری و اقتصاد به صورت جدی ورود کنند.
عبدالقدیر کریمی در همایش توسعه پایدار شهرستان گنبدکاووس در دانشگاه این شهرستان اظهارداشت: دانشگاه باید به مباحثی که دغدغه و مطالبات مردم با رویکرد علمی و با نگاه حل مسئله بپردازد.  این همایش با تبیین همین نگاه برگزار شده و باید استمرار یابد.
وی افزود: دانشگاه ها به ویژه دانشگاه گنبدکاووس به عنوان نقش محوری و کلیدی باید در مباحثی مانند سرمایه گذاری،اقتصاد و آسیب های اجتماعی در راستا توسعه شهرستان ورود نماید.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: فرمانداری شهرستان آمادگی دارد تا از دستاوردهای این همایش در قالب مقاله در حوزه توسعه پایدار در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی که نیاز شهرستان است کمک گرفته و در اتاق فکر فرمانداری بازنگری و تدوین شده و از آنها در راستا رشد و توسعه شهرستان بهره ببریم.
وی ادامه داد: ما آمادگی داریم تا از ظرفیت نخبگان و جوانان در راستای رشته های دانش بنیان و از معتمدین و بزرگان شهرستان برای حمایت و مساعدت کمک گرفته تا حرکت توسعه در شهرستان را شتاب بیشتری دهیم.
کریمی گفت: با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن،فرمانداری و مدیران دستگاه اجرایی در کنار آرامش و امنیت شهرستان که زبانزد عام و خاص است،از 2 سال قبل مباحث توسعه شهرستان را از طریق اقتصاد و بخش سرمایه گذاری به صورت جدی دنبال می کنیم و در این مسیر موفقیت هایی نیز کسب کردیم.
وی یادآور شد:تخصیص 60 درصد اعتبارات پروژه های استان توسط گنبدکاووس در دهع فجر امسال و اختصاص یک سوم پروژه های استان در هفته دولت توسط این شهرستان از جمله این موفقیت ها است.

دانشگاه نقش محوری در سرمایه گذاری و اقتصاد دارد

 

دانشگاه نقش محوری در سرمایه گذاری و اقتصاد دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 640
  • کد خبر : 57548