عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 1432 مادر شهید گلستان تکریم می شوند


1432 مادر شهید گلستان تکریم می شوند

1432 مادر شهید گلستان تکریم می شوند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به مناسبت ایام وفات حضرت ام البنین (س) مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهید ، 1432 مادر شهید استان تکریم می شوند.
اسرافیل وزیری در همایش تکریم از مادران و همسران شاهد گنبدکاووس افزود: تکریم مادران شهید گلستان بیشتر در قالب برگزاری همایش در شهرهای استان و یا دیدار چهره به چهره انجام می شود
وی اضافه کرد: این تکریم ها با حضور مسئولان ادارات و نهادهای مختلف گلستان، از امروز آغاز شده و تا 22 اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.
وزیری با بیان اینکه مادران و همسران شهدا دین بزرگی بر گردن دیگر گروه های جامعه دارند، گفت: این عزیزان به امید دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش های آن، فرزندان و همسران خود را راهی جبهه ها کردند.
وی تصریح کرد: مادران و همسران شهدا سختی های بسیار زیادی متحمل شدند تا انقلاب اسلامی به حرکت عزتمندانه خود ادامه دهد و امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و برپایی جشن های 40 سالگی آن به برکت خون شهیدان و خانواده آنان است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با تاکید بر ضرورت تکریم بیشتر خانواده معظم شاهد در جامعه ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت که ارمغان شهیدان والامقام است، باید به نسل آینده منتقل شود.
وزیری بیان خاطرات و ابعاد مختلف شخصیتی شهیدان را از راه های مهم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده دانست و افزود: برای انجام این رسالت مهم، مادران، پدران، همسران و فرزندان شهیدان نقش مهمی برعهده دارند.
وی اضافه کرد: گروه های مختلف مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی، قدردان زحمات و ایثارگری شهیدان و خانواده های آنان هستند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 531
  • کد خبر : 57838