عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

صبح امروز در آستانه ۱۳ رجب المرجب صادر شد:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

صبح امروز سه شنبه ۲۸ اسفند ماه٬در آستانه فرا رسیدن 13 رجب المرجب،‹‹امانگلدی ضمیر››فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی،فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام این مقام مسئول آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

سیزدهم رجب سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع)،در جمهوری اسلامی ایران به نام"روز پدر" نامگذاری شده است تا از این طریق از پدران پرتلاش و زحمتکش این مرز و بوم که علاوه بر همت در تامین معاش و اسباب زندگی،نقش بسزایی در آشنایی فرزندان خویش با مکتب اهل بیت(ع)داشته و آنان را از انحرافات فکری و عقیدتی بازداشته و با نور اسلام و قرآن آشنا و سیراب نمودند،تجلیل بعمل آید.

حضرت علی(ع)مظهر مردانگی و پدر نمونه تاریخ است که فرزندان پاک و مطهرش بهترین بندگان خدا روی زمین هستند،بی‌شک ایشان الگویی کامل از انسانیت برای تمامی دوران‌ها است و همه ما باید تلاش نمائیم٬سیره اخلاقی و عملی ایشان را چراغ راه خود سازیم.

ولادت حضرت علی(ع)بهانه ای است تا یادی کنیم از زحمات و دلسوزی‌های پدران عزیزمان،مردانی که در تمام دوران حیات خود همواره موفقیت و آینده روشن فرزندان عزیزشان را در تلاش و مجاهدت جستجو کرده و برای دیدن آرامش و خوشبختی فرزندانشان، خود را فدا می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی(ع)و روز پدر٬امید است با استعانت از خداوند منان،جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی ائمه اطهار٬تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 584
  • کد خبر : 58903