عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون وزیر کشور از نقاط حادثه دیده کلاله


بازدید معاون وزیر کشور از نقاط حادثه دیده کلاله

بازدید معاون وزیر کشور از نقاط حادثه دیده کلاله

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندارکلاله از نقاط حادثه دیده و بحران زده شهرستان کلاله بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله، در جریان حضور معاون وزیر کشور در کلاله ایشان از نقاط حادثه دیده و بحران زده بخش پیشکمر - شهر فراغی و پل شهرداری کلاله بازدید کردند .

 فرماندار کلاله در جریان این بازدید گفت : شهرستان کلاله یک شهرستان حادثه خیز است که اگر برنامه ریزی مدونی برای کنترل نقاط بحرانی در این شهرستان نشود در آینده مشکلات بزرگتری گریبان شهرستان را خواهد گرفت .

 وی در خصوص پل داخل شهر گفت : در زمان بارش باران یکی از مشکلات ما در حوزه بحران سرازیر شدن آب از نقاط بالا دست به داخل شهر است که در جریان بازدید رئیس ستاد بحران کشور به شهرستان این نقاط مورد بررسی قرار گرفتند.

 برزگر یکی دیگر از مشکلات شهرستان را بافت خاک عنوان کرد و گفت : خاک شهرستان بر اثر فرسایش استحکام خود را از دست داده و با بروز بارش این خاکها به راحتی به حرکت در می آیند.

 گفتنی است، بهنام سعیدی مدیرکل روابط بین الملل، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان مدیریت بحران کشور، مدیر کل مدیریت بحران استان ، مشاور امور ایثارگران استاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز وی را در این بازدید همراهی می کردند.

 

بازدید معاون وزیر کشور از نقاط حادثه دیده کلاله

 

بازدید معاون وزیر کشور از نقاط حادثه دیده کلاله

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1248
  • کد خبر : 6151