عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دعوت فرماندار رامیان از مردم شهید پرور شهرستان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن


دعوت فرماندار رامیان از مردم شهید پرور شهرستان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت فرماندار رامیان از مردم شهید پرور شهرستان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن

مهندس جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان 22 بهمن را یادآور رشادت ها، ازخودگذشتگی ها و اتحاد  مردم حق طلب ایران دانست و از همه آحاد مردم جهت حضور حداکثری و آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود.

فرماندار رامیان با اشاره به رشادتهای مردم غیور ایران تصریح کرد: با وجود همه ناباوريها و تمامي تلاشهايي كه در سطح بين‌‌المللي براي حفظ رژيم شاه و جلوگيري از موفقيت امام‌خميني (ره) و مبارزات ملت ایران بعمل آمد، انقلاب اسلامي در روز 22 بهمن سال 57 پيروز گرديد و از اين جهت پيروزي آن بيشتر به يك معجزه شبيه بود تا تحولي عادي. به جز امام‌خميني (ره) و توده‌‌هاي بيشماري كه خارج از تحليل‌هاي معمول، به گفته‌‌ها و وعده‌هاي امام باور قلبي داشتند، عموم تحليل‌گران سياسي و همه كساني كه در رخدادها و حوادث ايران دخيل بودند وقوع چنين پيروزي را، حتي تا روزهاي واپسين عمر رژيم شاه ناممكن مي‌دانستند.

وی در ادامه افزود: در دوران معاصر ، روز 22 بهمن حادثه مهم و حيرت انگيزي براي جهانيان بود . اين حادثه بزرگ قرن ، از يك سو معادلات سياسي استكبار را در ادامه سياست سلطه و تقسيم استعماري جهان بر هم زد و از سوي ديگر ، يكي از استوارترين رژيمهاي وابسته را ريشه كن ساخت و در كشور ايران ، با اهميتي كه از نظر استراتژيكي و اقتصادي براي قدرتهاي بزرگ جهان داشت ، تحولي سياسي ـ مردمي و عظيم به وجود آورد و يك بار ديگر اسلام به عنوان قدرت تعيين كننده در جهان مطرح شد و چشم انداز وحدت جهان اسلام و ايستادگي در برابر استعمار كهنه و نو ، ايجاد قطب سياسي جديد در جهان و فروريزي رژيمهاي وابسته و تحميلي را در سرزمينهاي پر نعمت اسلامي ، در برابر ديدگان مشتاق بيش از يك ميليارد مسلمان گشود و موجي از وحشت و اضطراب رادر دلهاي جهانخوران پديد آورد.

 صادقلو در ادامه افزود : اکنون که انقلاب پس از پشت سر گذاشتن همه دشواریها و مشکلات به دست ما رسیده باید در روز 22 بهمن که نقطه عطف مبارزات ملت ایران و سرچشمه بسیاری از قیام های معاصر می باشد بار دیگر با حضور در صحنه و شرکت در راهپیمایی اقتدار و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهیم چرا که پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب مردم همواره ثابت کرده اند که در صحنه های مختلف همیشه حاضر بوده و تمامی مکر و حیله دشمنان را نقش بر آب کرده اند و ما هر چه داریم از ثمره این انقلاب است.

راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه در شهرهای رامیان ،دلند ، خان به بین و تاتارعلیا و روستاهای زینب آباد ،توران فارس و گلند برگزار خواهد شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 793
  • کد خبر : 6166