عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمسیون امنیت اقتصادی شهرستان گمیشان تشکیل شد


جلسه کمسیون امنیت اقتصادی شهرستان گمیشان تشکیل شد

 جلسه کمسیون امنیت اقتصادی شهرستان گمیشان تشکیل شد

جلسه کمسیون امنیت اقتصادی شهرستان گمیشان به ریاست کمال غریبی معاون فرماندار گمیشان صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.

 

معاون فرماندار گمیشان در جلسه کمیسیون امنیت اقتصادی، گفت: باید از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی روستا برای حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی شهرستان استفاده شود.

وی اظهار داشت: زمین‌خواری یکی از موارد مهم مورد بررسی در کمیسیون امنیت اقتصادی است و مبارزه با پول‌شویی و رشوه، در دستورکار قرار دارد.

کمال غریبی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف برقراری امنیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری قانونی برگزار می‌شود و ما به طور جدی و قانونی پیگیر مصوبات این کمیسیون هستیم.

معاون فرماندار گمیشان جلوگیری از تغییر کاربری اراضی شهرستان را یکی از موارد مهم در پیشگیری از زمین خواری دانست و بر آموزش دهیاران در پیشگیری از پدیده زمین‌خواری و تجاوز به عرصه های منابع طبیعی تاکید کرد.

وی افزود: ما حامی منافع دولت و عموم مردم به ویژه حق آیندگان در حفظ منابع طبیعی هستیم و دستگاه‎های اجرایی باید در اجرای قانون مقابله با زمین‌خواری و امنیت اقتصادی با همه عوامل اجرایی و بانک ها قاطع باشند.

کمال غریبی تاکید کرد: ادارات منابع طبیعی، امور منابع آب، امور اراضی کشاورزی و شهرداری ضابطان قوه قضاییه هستند و دستگاه‎های ذیربط باید در اجرای قانون مقابله با زمین‌خواری قاطع باشند زیرا قانون برای برخورد با متخلفان صراحتا" تاکید دارد.

در ادامه هر یک از اعضا به بیان مسائل پیرامون زمین‌خواری و راههای پیشگیری از پدیده زمین‌خواری در شهرستان پرداختند.

 

جلسه کمسیون امنیت اقتصادی شهرستان گمیشان تشکیل شد

 

جلسه کمسیون امنیت اقتصادی شهرستان گمیشان تشکیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 879
  • کد خبر : 6395