عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای آگاهی خانواده ها در امر مبارزه با مواد مخدر از روشهای مختلف استفاده شود


برای آگاهی خانواده ها در امر مبارزه با مواد مخدر از روشهای مختلف استفاده شود

برای آگاهی خانواده ها در امر مبارزه با مواد مخدر از روشهای مختلف استفاده شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس گفت : برای آگاهی بخشی به خانواده ها در امر مبارزه با مواد مخدر باید از روشهای متنوع و نیز افراد مطلع استفاده شود.
مهندس محمد  حمیدی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان افزود: استفاده از فیلم؛ پویانمایی و همچنین روش های جذاب برای آشنایی مردم با مضراب مواد مخدر بیشتر استفاده شود.
وی همچنین گفت: آموزش و پرورش هم برای مقاطع متوسطه اول و دوم باید برنامه ریزی کرده و ماهانه برای هر مدرسه به مدت یکساعت جلساتی در این خصوص دایر کند.
مهندس حمیدی از مدیران کمیته های چهارگانه، آموزش، مبارزه، درمان و پیشگیری این شهرستان خواست برای سال آتی برنامه ریزی کنند.
معاون استاندار گلستان ادامه داد: از بودجه هایی که در امر پیشگیری از مواد مخدر هزینه می شود باید بیشترین راندمان حاصل شود.
رییس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس هم از برگزاری کارزار رسانه ای با شیشه در دی ماه گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح 40 کارگاه در محیط های آموزشی، عمومی و سطح شهر برگزار شد.
محمدرضا شهمرادی افزود: در این کارگاه ها علاوه بر توزیع اقلام تبلیغاتی و آگاه سازی خانواده ها، از کارشناسان مختلف استفاده شده است.
علی رضا حسین زاده رییس آموزش وپرورش گنبدکاووس هم گفت: کلاس های آموزش خانواده به مدت یک تا دو جلسه در مدارس متوسطه اول و دوم طی ماه گذشته برگزار شد.
فرمانده انتطامی گنبدکاووس هم گفت: هزینه هایی که در امر مبارزه با مواد مخدر صرف می شود نوعی سرمایه گذاری است.
سرهنگ محمدعلی عسکری با اشاره به برخی جرایم رخ داده در سطح شهرستان گفت: در 85 درصد جرایم انجام شده رد پای مواد مخدر مشاهده می شود.
وی از تقویت بخش مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در گنبدکاووس هم خبرداد و گفت: با تقویت این یگان، در بهمن جاری 21 کیلو موادمخدر کشف شد در حالی که کشفیات بهمن ماه سال گذشته 3 کیلو بوده است.
سرهنگ عسکری همچنین خواستار تاسیس مرکز نگهداری معتادین در گنبدکاووس شد و ادامه داد: در ماه جاری 250 معتاد پرخطر دستگیر شد

برای آگاهی خانواده ها در امر مبارزه با مواد مخدر از روشهای مختلف استفاده شود

 

برای آگاهی خانواده ها در امر مبارزه با مواد مخدر از روشهای مختلف استفاده شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1061
  • کد خبر : 6502