عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری شهرستان آق قلا برگزار گردید


جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری شهرستان آق قلا برگزار گردید

جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری شهرستان آق قلا برگزار گردید

معاون فرماندار شهرستان آق قلا در دومین جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری گفت: هر اقدامی در چارچوب وظایف و اهداف سازمانی دستگاههای اجرایی در زمینه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری برای معلولان و سالمندان می بایست به گونه ای اثربخش و معطوف به نتیجه لازم باشد.

علی اکبر قجری در این جلسه افزود : مجموعه مدیریتی شهرستان در برخی از موضوعات همچون اصلاح و مناسب سازی محیط و مبلمان شهری باید از موضع بی تفاوتی و کم اهمیت جلوه دادن مسایل خارج شوند و برای رفاه حال بخشی از شهروندان نیازمند ، حمایت ، ضروری است.

وی تاکید کرد: رعایت دو اصل توازن و جامع نگری در عینیت بخشیدن به اهداف سازمانی در قالب یک برنامه عملیاتی مدون و هدفمند امری ضروری است که می بایست مورد توجه مدیران شهرستان قرار گرفته و فرمانداری شهرستان آق قلا به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه به جدّ پیگیری مستمر این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است .

در این جلسه امانیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آق قلا و دبیر کمیته مناسب سازی و مبلمان شهری ،با اشاره به پیگیری بعمل آمده در جهت رفع موانع موجود جهت بهتر شدن وضعیت پیاده روها ، اماکن تفریحی و خیابانها ، بر لزوم ایجاد رمپ های استاندارد برای استفاده سالمندان و معلولان ، به همکاری و همیاری دستگاههای اجرایی و عضو کیمته تأکید کرده وخواستار پیگیری اعضای کمیته برای اجرای مصوبات و ارائه گزارش عملکرد جلسات قبل شدند .

در این جلسه مقرر گردید شهرداری آق قلا تا پایان سالجاری نسبت به نصب پلهای بتنی و تعویض پلهای میله ای اقدام و نسبت به تعیین جایگاههای پارک ویژه معلولین با همکاری و هماهنگی راهنمایی و رانندگی شهرستان اقدام نماید .

همچنین شهرداری آق قلا و انبارالوم جدیّت لازم را درجهت رفع نواقص پیاده روها و اماکن تفریحی در جهت زیبا سازی شهر و مناسب سازی معمول و مقرر گردید پیمانکاران ساختمانی استانداردهای لازم در جهت مناسب سازی را رعایت و در غیر اینصورت شهرداری آق قلا پایان کار مورد نظر را تا رفع نواقص صادر ننماید.

جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری شهرستان آق قلا برگزار گردید

 

جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری شهرستان آق قلا برگزار گردید

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1250
  • کد خبر : 6712