عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بند انحرافی صادق آباد در حال حاضر ظرفیت اشتغال زایی را دارد

فرماندار شهرستان گالیکش:

بند انحرافی صادق آباد در حال حاضر ظرفیت اشتغال زایی را دارد

بند انحرافی صادق آباد در حال حاضر ظرفیت اشتغال زایی را دارد

فرماندار شهرستان گالیکش در بازدید از بند انحرافی روستای صادق آباد گفت: بند انحرافی صادق آباد در حال حاضر ظرفیت اشتغال زایی را دارد.

به گزارش دهیاری صادق آباد، طی بازدیدی که از سوی فرماندار گالیکش بهمراه بخشداران مرکزی و لوه از بند انحرافی صادق آباد صورت گرفت، از آخرین وضعیت این بند انحرافی پس از اجرای عملیات لایروبی  و پاکسازی و جاری شدن آب در آن دیدن کردند.

حسن خسروی فرماندار گالیکش، با ایده آل خواندن وضعیت بوجود آمده و جاری شدن حجم زیادی از آب در این بند انحرافی، عنوان کرد: با توجه به حجم و ارتفاع آب و موقعیت مکانی این بند انحرافی، میتوان از ظرفیتهای اشتغال زایی و حتی گردشگری در این مکان استفاده نمود.

بند انحرافی صادق آباد در حال حاضر ظرفیت اشتغال زایی را دارد

تمکی افزود: با توجه به موقعیت صادق آباد و دسترسی راحت مردم به این بند انحرافی و افزایش سطح اشتغال و تولید و در جهت ارتقای فرهنگ گردشگری در منطقه میتوان از لحاظ گردشگری و جذب مسافران و گردشگران با تزریق اندکی اعتبار و سرمایه و یا حمایت از بخش خصوصی  منطقه ای توریستی و تولیدی نظیر پرورش ماهی و  نصب آلاچیق و روشنایی و قایق های فانتزی ایجاد کرد.

بند انحرافی صادق آباد در حال حاضر ظرفیت اشتغال زایی را دارد

بهروز تمکی دهیار صادق آباد، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار بمنظور پیگیری های مجدانه و حضور مداوم وی در زمان اجرای عملیات لایروبی و خاکبرداری، اظهار داشت: وضعیت بوجود آمده این بند که امروز مشاهده میشود باعث رضایتمندی اهالی شده و شایسته است در این راستا از همه کسانی که در حسن انجام این پروژه به نحوی نقش داشتند، بخصوص مهندس نادری و تیم عملیاتی شرکت راهسازی پانیر  تشکر و قدردانی نمایم.

صادق آباد از روستاهای بخش لوه شهرستان گالیکش می باشد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : دهیار
  • بازدید : 1351
  • کد خبر : 6820