عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مقبولیت همه فعالیت انسانها به نماز وابسته است

فرماندار گرگان در جلسه شورای اقامه نماز گرگان :

مقبولیت همه فعالیت انسانها به نماز وابسته است

مقبولیت همه فعالیت انسانها به نماز وابسته است

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان گرگان با حضور "محمدی"مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان ،"خاکی"فرماندار مرکز استان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در فرماندار برگزار شد .

"یحیی خاکی"فرماندار گرگان با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)بیان داشت: بر اساس آموزه های دینی نماز از پایه های اساسی دین اسلام است و مقبولیت همه فعالیت انسانها به نماز وابسته می باشد .

وی افزود : در جامعه اسلامی برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی و جلوگیری آن یکی از مباحث اساسی وبنیانی توجه به نماز است و اگر خانواده ها به نماز توجه ویژه داشته باشند از همه آسیب ها مصون خواهند بود .

فرماندار گفت :با توجه به رشد علم ،تکنولوژی را باید طوری طراحی کرد که نماز را به عنوان اصول اساسی معرفی نماییم و ادارات شهرستان نیز باید در وقت نماز اذان را بموقع پخش نمایند و نماز را بصورت جماعت برپا نمایند.

در ادامه"محمدی"مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان ،اهمیت نماز را تشریح کرد و گفت: در قرآن آیات زیادی در مورد اهمیت نماز آمده است و پیامبر مکرم اسلام(ص)بیشترین سفارش را در مورد نماز اول وقت بصورت جماعت داشته است ورهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) درهر سال سه نکته ظریف یکی درابتدای سال ،در کنگره حج و دیگری در اجلاس سراسری نماز کشور دارند و اهمیت نماز را به خوبی بیان فرموده اند .

محمدی بیان داشت: هر سه ماه یکبارجلسه ای با رابطین نماز ادارات برگزار می گردد که الحمدلله فعالیت دستگاه ها در زمینه نماز خوب می باشد و اعلام شده هر اداره ای تمایل دارد کارکنان به همراه خانواده هایشان را برای نشست و گفتمان فرهنگی با رویکرد نماز و احکام دین برگزار نماید ستاد اقامه نماز استان این آمادگی را دارد اساتیدی از استان و کشور در این مهم هماهنگ نماید و همکاری لازم را داشته باشد .

مدیر ستاد اقامه نماز استان در مورد جشنواره فرهنگی و هنری نماز که به میزبانی استان گلستان در شهرستان گرگان برگزار می گردد گفت:چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری سراسری نمازکشور که سه سال قبل در همدان برگزار شده بود امسال در استان گلستان برگزار می گردد و ادارات شهرستان گرگان نیز همکاری لازم را در این جشنواره داشته باشند و علاقمندان می توانند آثار خود را در مورد نماز در زمینه های فیلمنامه نویسی ،پویانمایی، محصولات چندرسانه ای ،تولیدات سخت افزاری ،رمان ،عکس ،فیلم کوتاه و فیلم مستند به آدرس گرگان ،خیابان پنجم آذر ،نبش آذر چهارم ،ستاد اقامه نماز استان گلستان تا مورخ 20اسفند ماه ارسال نمایند . 

مقبولیت همه فعالیت انسانها به نماز وابسته است

 

مقبولیت همه فعالیت انسانها به نماز وابسته است

 

مقبولیت همه فعالیت انسانها به نماز وابسته است

 

مقبولیت همه فعالیت انسانها به نماز وابسته است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 959
  • کد خبر : 6964