عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل آموزش و پرورش استان


دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل آموزش و پرورش استان

دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل آموزش و پرورش استان

روز گذشته وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در شهرستان کلاله با فرماندار و رئیس آموزش و پرورش دیدار و در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش این شهرستان شرکت کرد .

فرماندار کلاله در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه خانواده در ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش در دانش آموزان و محصلان گفت : باید برای ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش از خانواده ها استفاده کرد و در این زمینه باید جلسات تخصصی با اولیا دانش آموزان برگزار شود.

برزگر با تاکید به آموزش ابتدایی اذعان کرد: باید در این سطح تحصیلی از معلمان با تجربه و آموزش دیده استفاده کرد چرا که این سطح به عنوان سطح پایه ای آموزش و پرورش است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

محمدرضا وطنی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان کلاله با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان کلاله در بسیاری از آیتم های ارزیابی، نمره بالا تری از میانگین را کسب کرده است، گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در مجموع آیتم ها رتبه چهارم استان را کسب کرده است.

وی افزود: آموزش و پرورش کلاله در ارزیابی ستادی توانسته است در زمینه های آموزش متوسطه، پژوهش، آموزش ابتدایی، حراست، شاهد و مشارکت ها رتبه اول استان را کسب کند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی با معاونین و چاره اندیشی برای مرتفع سازی مشکلات موجود بیان کرد و اظهار داشت: باید تلاش کرد تا توانمندی های داخلی را ارتقاء دهیم و معضلات خارجی را نیز مرتفع سازیم و این به این معنا نیست که آموزش و پرورش را به عنوان دژ محکمی فرض کنیم بلکه باید سعی شود دانش آموزان را اجتماعی بار آورد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگیان باید به عنوان الگوی دانش آموزان تلقی شوند، گفت: شکل گیری شخصیت دانش آموزان پس از خانواده در مدارس انجام می گیرد و آموزش و پرورش در این امر مهم نقش بسزایی را ایفا می کند، پس باید در این زمینه توجه بیشتری شود.

مدیر آموزش و پرورش کلاله نیز در این جلسه گفت: حضور مستمر معاونین و مشاوران در مدارس سطح شهرستان باعث بهبود سطح کیفی آموزش و مرتفع شدن مشکلات خواهد شد.

اسماعیل تقی زاده افزود: سال تحصیلی آینده را با نام تحول و انقلاب تربیتی، آموزشی و پرورشی در شهرستان کلاله آغاز خواهیم کرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1708
  • کد خبر : 7201