عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرماندار مراوه تپه در مراسم 12 فروردین


حضور فرماندار مراوه تپه در مراسم 12 فروردین

حضور فرماندار مراوه تپه در مراسم 12 فروردین

 فرماندار مراوه تپه در مراسم گرامیداشت 12 فروردین گفت: 12 فروردین سرآغاز حکومت الله و اسلام ناب محمدی است که انشاءلله با پشتیبانی و بصیرت شما مردم عزیز این نظام و انقلاب به صاحب اصلی آن واگذار خواهد شد.

اسماعیل تاجی افزود: امروز در جهانی که هر لحظه در گوشه و کنار آن ناهنجاری و ناامنی بیداد میکند ایران عزیز ما به سبب برخورداری از یک حکومت الهی و مردمی در امنیت کامل است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال دولت ملت همدلی و همزبانی نامیده اند خواسته اند این وحدت و همدلی بیش از پیش مستحکم و قوی باشد.

تاجی گفت: من امیدوارم که این سال سالی پر از خیر و برکت و نشاط برای همه مردم علی الخصوص شما میهمانان و مردم عزیز شهرستان مراوه تپه باشد و این عید برپایی نظام الهی را که با نظر و رای اکثریت شما حاصل شده است به همه تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم جشن روز جمهوری اسلامی هر سال بهتر از سال قبل باشد.

گفتنی است، مراسم جشن 12 فروردین شهرستان مراوه تپه در آرامگاه مختومقلی فراغی به صورت خاص و ویژه با حضور علما ، مردم و میهمانان با حضور جمعیت انبوه چند هزار نفری برگزار شد.

در این مراسم ابتدا پرچم جمهوری اسلامی از یک آلاچیق ترکمنی با دعا و نیایش ریش سفیدان ترکمن به یک چابک سوار تحویل داده می شود و سپس چابکسوار در معیت دو سوارکار دیگر پرچم را به محل جایگاه آورده در جایگاه مسئولین ، علماء و مردم حاضر و جوانان و نوجوانان ملبس به لباس سنتی پرچم را از چابک سوار گرفته و در جایگاه نصب کرده و همزمان با پخش سرود جمهوری و همراهی جمعیت حاضر پرچم زیبا و سه رنگ به اهتزاز درآمد.

سپس یکی از شعرا به زبان ترکمنی در وصف وطن و جمهوری اسلامی شعر خواند.

در ادامه نیز مسابقات اسب دوانی با حضور 28 اسب راس ور در 4 کورس انجام  و در پایان جوایز برندگان مسابقات اسب دوانی به نفرات برتر اهداء شد.

حضور فرماندار مراوه تپه در مراسم 12 فروردین

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .