عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس جدید اداره ثبت احوال گنبد کاووس معرفی شد


رئیس جدید اداره ثبت احوال گنبد کاووس معرفی شد

رئیس جدید اداره ثبت احوال گنبد کاووس معرفی شد

مهندس حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در مراسم تودیع و معرفه رئیس جدید ثبت احوال که با حضور نماینده مجلس ،امام جمعه و مسئولین برگزار شد اظهار داشت: ثبت احوال از دستگاههای حساس است که در ثبت هویت افراد جامعه نقش مهمی ایفا می کند.
مهندس حمیدی با اشاره به اهمیت جایگاه آمار و اطلاعات نیروی انسانی و جمعیتی در برنامه ریزی های کشور خاطر نشان کرد: رسالت ثبت احوال در تعیین هویت مشکوک التابعین کار حساس و با اهمیتی است و نیروهایی که در این حوزه فعالیت می کنند باید از توانمندترین کارشناسان باشند .
وی با قدردانی از اقدامات مدیر کل ثبت احوال یادآور شد: امیدواریم با مدیریت جدید میانگین ثبت وقایع حیاتی شهرستان ارتقاءپیدا کند.
امام جمعه گنبد کاووس نیز رسیدگی بانوانی که با اتباع افغان ازدواج کرده اند دچار مشکلات عدیده ای هستند و برای هویت کودکان خود با مشکل مواجه هستند تاکید کرد و خواستار ارائه راهکار مناسب شد.
وی کار ثبت احوال را در احراز هویت افراد مهم دانست و افزود: ثبت به موقع موالید در مهلت قانونی 15 روز از عملکرد مثبت ثبت احوال است.
در این جلسه از زحمات "دولو" به عنوان سرپرست سابق ثبت احوال گنبد کاووس قدردانی و "غلامحسین مهماندوست" به عنوان رئیس ثبت احوال شهرستان گنبد کاووس معرفی شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 3705
  • کد خبر : 7687