عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فلسفه وجود آمدن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت به محرومین است


فلسفه وجود آمدن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت به محرومین است

فلسفه وجود آمدن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت به محرومین است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه ای که به مناسبت روز فرمان حساب 100 امام (ره) در تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور کارکنان بنیاد مسکن شهرستان گنبد کاووس برگزار شد گفت: وظیفه بنیاد مسکن در تامین مسکن برای مردم تاثیر گذار و مهم است.
مهندس حمیدی با اشاره به نقش بنیاد مسکن در تامین مسکن روستایی و کمک به اقشار محروم برای خانه دار شدن اظهار داشت: فعالیت بنیاد در تامین مسکن محرومان می تواند بخش عمده ای از مشکلات قشر زحمتکش جامعه را در تامین مسکن حل کند.
وی با اشاره به اهمیت کار بنیاد مسکن در اجرای طرحهای هادی افزود: باید بنیاد مسکن ظرفیتهای اعتباری را به سوی پروژه های اولویت دار شهرستان متمرکز کند.
وی با اشاره به لزوم زیر سازی و آسفالت جاده آزادی روستای گدم آباد که محل تردد 30 روستا است خاطر نشان کرد: مردم مشکلات زیادی دارند که باید با عملیاتی شدن اینگونه پروژه ها قولهای مسئولین به مردم اجرایی شود.
رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه بنیاد مسکن در صدور 17 هزار و 500 سند روستایی نقش داشته است افزود: امسال 5 هزار استعلام از بنیاد مسکن صورت گرفته است که یک چهارم استعلامات استان است .
رضایی از اجرای طرح هادی 21 روستا در فاز اول خبر داد که طرح هادی 27 روستا هم در حال انجام می باشد که نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است

فلسفه وجود آمدن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت به محرومین است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1337
  • کد خبر : 7792