عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طلاق، عدم تربیت صحیح فرزندان و فروپاشی نظام خانواده از مضرات اعتیاد زنان است

معاون فرماندار ترکمن:

طلاق، عدم تربیت صحیح فرزندان و فروپاشی نظام خانواده از مضرات اعتیاد زنان است

طلاق، عدم تربیت صحیح فرزندان و فروپاشی نظام خانواده از مضرات اعتیاد زنان است

 جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان ترکمن با حضور معاون فرماندار در سالن جلسات فرمانداری ترکمن تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، معاون فرماندار شهرستان ترکمن در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و تشکر از اعضای ستاد تسهلات سفر نوروزی اظهار کرد: طلاق، عدم تربیت صحیح فرزندان و فروپاشی نظام خانواده از جمله مضرات اعتیاد زنان است.

صادق شیرنگی اضافه کرد: باید در شرایط کنونی به این باور برسیم که هیچ خانواده ای از این بلا مصون نیست و تنها راه مبارزه با آن خودآگاهی است.

وی در ادامه گفت: امروزه خانواده ها در معرض این آسیب قرار دارند و متاسفانه اعتیاد بانوان بیشترین آسیب را به جامعه می زند.

معاون فرماندار شهرستان ترکمن بیان داشت: تاسف بار اینکه این پدیده شوم در بین تحصیل کردگان دانشگاهی هم شیوع پیدا کرده است.

شیرنگی خاطرنشان کرد: این مشکلات نشان می دهد که مواد مخدر خطرناکترین و بزرگترین دشمن انسان و آحاد جامعه است و ضرورت دارد که مبارزه ای فراگیر و قاطع علیه این گرایشها با مشارکت و همفکری اقشار مختلف صورت گیرد.

شایان ذکر است، ارائه برنامه سالجاری، برگزاری همایش های فصلی و برگزاری همایش برای والدین دانش آموزان و دانش آموزان از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .