عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه سیاستگذاری برنامه های سال 94 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد

فرمانداری گرگان:

جلسه سیاستگذاری برنامه های سال 94 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد

جلسه سیاستگذاری برنامه های سال 94 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد

جلسه سیاستگذاری برنامه های سال 94 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گلستان با حضور"خاکی"فرماندار مرکز استان، "سیفی"مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان ،"خانم حسینی"معاون کانون پرورش فکری و نوجوانان استان و "خانم حسینی"مشاور عالی فرماندار و دبیر اتاق فکر شهرستان برگزار شد .

"یحیی خاکی " فرماندار مرکز استان ضمن خیر مقدم نقش کانون پرورش فکری کودکان در رشد فکری و پرورشی کودکان را مهم برشمرد و به منظور بارور شدن سطح علمی و فرهنگی کودکان تلاش همه دستگاههای فرهنگی را خواستار شد .

وی افزود: بایستی با رویکرد جدید و براساس عقلانیت و اعتدال که گفتمان دولت تدبیر و امید نیز هست، از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و دیگر اقشار جامعه به نحو شایسته و مطلوبی استفاده نماییم و در این راستا کانون پرورش فکری مکان مناسبی برای بروز خلاقیت ها و ابتکارات کودکان و نوجوانان است.

در ادامه" سیفی " مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه های خلاقانه و جدید کانون در سال 94را تشریح و افزود: کانون یک فرصت است و با فعالیت هایی که انجام می دهد می تواند اندیشه کودکان را بارور کرده و نشاط را به جامعه بیاورد.

وی افزود: استعدادیابی در کانون بطور گسترده وجود دارد ، فقط باید ظرفیت ها را بشناسیم و حمایت کنیم که انشالله بتوان کودکان را آن طور که باید تربیت نماییم.

جلسه سیاستگذاری برنامه های سال 94 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1523
  • کد خبر : 7966