عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اداره صنعت، معدن و تجارت مراوه تپه افتتاح شد


اداره صنعت، معدن و تجارت مراوه تپه افتتاح شد

 اداره صنعت، معدن و تجارت مراوه تپه افتتاح شد

اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان مراوه تپه با حضور فرماندار و مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

فرماندار مراوه تپه در این مراسم با بیان اینکه مراوه تپه از دیر باز محل عبور بازرگانان بوده است، گفت: احیاء محل تجاری موجود در منطقه با کشور همجوار باعث نزدیک شدن فاصله ها خواهد بود.

اسماعیل تاجی با اشاره به وجود معادن موجود در شهرستان گفت: وجود معادن به ویژه معدن سیلیس باعث توسعه شهرستان و استان خواهد بود.

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت گلستان در ادامه این جلسه گفت: شغلی که صنعت ایجاد می کند پایدار و باعث توسعه اشتغال و نقدینگی خواهد شد.

قوانلو افزود: وجود آرامگاه مختومقلی فراغی بهترین ظرفیت برای توسعه شهرستان مرزی خواهد بود.

وی با اشاره به سوابق تجارت در این منطقه گفت: با توجه به وجود سوابق تجاری و فاصله اندک این شهرستان به مرز ، استعداد ایجاد بازارچه مرزی را دارد.

قوانلو با اشاره به استقرار ادارات و جذب نیروهای بومی گفت: به دلیل بعد مسافت این شهرستان با مرکز استان و شهرستانهای همجوار ، استقرار ادارات و استفاده از نیروهای بومی در مدیریت های شهرستانی تاثیر خوبی در رونق این شهرستان خواهد داشت.

وی با اشاره به تکمیل شهرکهای صنعتی افزود: تا پایان سال 94 عملیات زیربنایی شهرک مانند آب ، برق ، گاز و تلفن تکمیل خواهد شد.

در پایان این جلسه نمایندگی اداره صنعت ، معدن و تجارت مراوه تپه فعالیت خود را آغاز و رجب قلیچ حاجیلی دوجی بعنوان سرپرست این نمایندگی معرفی شد.

 اداره صنعت، معدن و تجارت مراوه تپه افتتاح شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .