عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندان در شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه ستاد عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندان در شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه ستاد عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندان در شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه ستاد عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندان در شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول در خصوص حجاب و عفاف زنان جامعه ما گفت: بنیان خانواده را زنان مدیریت میکنند و تربیت عمده و اصلی و هدایت فرزندان بر عهده مادران میباشد .

تجری مفرد در خصوص جنگ نرمی که امروز دشمنان در حال اجرای آن هستند گفت: خانواده ها و زنان و دختران و جوانان هدف اصلی این هجمه فرهنگی هستند ولی میتوانیم با تاسی از الگوهای زیبا و موفق و بزرگی که در فرهنگ اسلامی ایرانی و در تاریخ اسلام همانند حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب کبری سلام الله علیه داریم که با پیروی از این اسوه های صبر و مقاومت و الگوهای حجاب و عفاف و با کار فرهنگی مداوم و مستمر میتوان جوانان و زنان جامعه را در مقابل این آسیبهایی که از طریق فضای مجازی و ماهواره و اینترنت وارد میشود را واکسینه نمائیم.

فرماندار افزود : ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و عمل و شعائر ،احادیث و ابعاد غنی این فرهنگ اسلامی را وظیفه همه اقشار مردم بویژه دستگاههای اجرایی متولی این امر مهم است .

تجری مفرد اظهارداشت: همه بايد تلاش كنيم تافرهنگ حجاب و عفاف در در جامعه نهادينه كنيم .زيرا فرهنگ عفاف و حجاب يكي از موضوعات راهبردي نظام بوده وبي تفاوتي نسبت به اين موضوع مهم ممكن است چالشهايي را به همراه داشته باشد.

در پایان فرماندار گفت: پوشش و حجاب، نه تنها باعث سلامت اخلاقی جامعه و پایبندی به هنجارهای دینی می‌شود، بلکه زمینه بروز و شکل‌گیری بزه‌کاریها را در جامعه به حداقل می‌رساند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .