عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 94 برگزار شد


اولین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 94 برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 94 برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 94 با حضور محمدرضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان و امام جمعه شهر بندرترکمن در سالن اجتماعات فرمانداری ترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، فرماندار شهرستان ترکمن ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی، از زحمات اعضای ستاد که زمینه استقبال و پذیرایی از مهمانان و گردشگران را فراهم کردند تشکر کرد.

مرجان نازقلچی با گرامیداشت هفته معلم و تبریک هفته سلامت از زحمات تلاشگران عرصه بهداشت و درمان تشکر و انتخاب شعار سال 2015 از سوی سازمان بهداشت جهانی "ایمنی غذا از مزرعه تا سفره" را نشان از اهمیت موضوع دانسته و خاطر نشان کرد: این هفته فرصت خوبی جهت ترویج غذای ایمن می باشد.

فرماندار ترکمن در ادامه با اشاره به مناسبتهای در پیش رو اظهار داشت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، 14خرداد سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب، مراسم گرامیداشت شاعر نامی ترکمن مختومقلی فراغی و جشن نیمه شعبان میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود از جمله مناسبتهای آینده نزدیک است که انشالله همه مدیران با شرکت و حضور خود زمینه برگزاری پرشور این مراسمات را فراهم کنند.

وی با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید از همه مدیران شهرستان خواست که در راستای اهداف سازمانی در خصوص پیشبرد اهداف دولت یازدهم تلاش کرده و مردم را در حل و رفع مشکلاتشان یاری کنند.

نازقلچی اظهار داشت: انشالله تیم مذاکره کننده هسته ای دولت تدبیر و امید با تمام تلاش خود از حق و حقوق مردم دفاع کرده و نخواهند گذاشت که ذره ای از حقوق ملت ایران که با خون هزاران شهید بدست آمده تضییع شود.

فرماندار شهرستان ترکمن در پایان تقویت همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولین، پیگیری طرح های نیمه تمام، تمرکز بر روی رفع مشکلات و معضلات شهری، کمک به زیباسازی شهر با همکاری شهرداری، تلاش جهت برگزاری انتخاباتی سالم و ایجاد زمینه لازم جهت مشارکت حداکثری مردم، برگزاری جلسات منظم ستاد اشتغال در راستای کمک به حل معضل بیکاری با همکاری ادارات مربوطه، پیگری رشد و رونق صنایع دستی توسط میراث فرهنگی و گردشگری، پیگیری تامین اعتبار برای احداث کانون فرهنگی و تربیتی، پیگیری تامین اعتبار برای احداث کارگاه فنی و حرفه ای شهید چمران، پیگیری اعتبار جهت احداث مرکز آموزشی و رفاهی، پیگیری جبران کمبود فضاهای آموزشی شهرستان از سوی آموزش و پرورش را از اهداف سالجاری فرمانداری ترکمن خواند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این جلسه گفت: اندیشمندان و کارگزاران دو گروه در جامعه هستند که می توانند شکوفایی را ایجاد کنند.

محمدرضا وطنی اضافه کرد: تلاش کنیم از سرمایه های انسانی بجای منابع استفاده کنیم. انسان های تربیت شده و توانمند می توانند جامعه را تربیت و توانمند سازند.

وی با اشاره به سه واژه مهم آموزش، تربیت و استعدادها گفت: همه باید به کمک دانش آموزان بیاییم و باید بدنبال رفتار خوب باشیم. در هم افزایی در فعالیتهای بین بخشی پرتلاش بوده و مشارکت فعال داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان، ساماندهی نیروی انسانی از طریق ساماندهی آموزش نیروی انسانی، کاهش آسیبهای اجتماعی در بین خانواده، مدرسه، دانش آموز و جامعه، افزایش کمی و کیفی فضای مدارس را از اهداف و سیاستهای سال 94 آن اداره برشمرد.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 94 برگزار شد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 94 برگزار شد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 94 برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .