عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد


اولین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

"یحیی خاکی" فرماندار مرکز استان دراولین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان با تبریک سال نو و اعیاد ماه رجب بیان داشت: فعالیت های شهرستان گرگان به دلیل قرار گرفتن در مرکز استان کمتر دیده می شود.

وی افزود: در سال 94 بنا داریم با همکاری ادارات شهرستان طوری گام برداریم که بتوانیم در زمینه توسعه پایدار، فعالیت ها و توانمندیهای خود را در شمال کشور نشان دهیم و شهرستان گرگان به عنوان یک نماد توسعه شناخته شود .

وی با اشاره به نگاه راهبردی رهبر معظم انقلاب در سال 94افزود: باید ازجهت حفظ اصل نظام ،استراتژی فعالیت هایمان را در کنار ظروف قانونی که وجود دارد طوری برنامه ریزی کنیم که بتوانیم در مسیربرنامه بیست ساله ،برنامه توسعه ، برنامه آمایش استان و سیاست های دولت تدبیر وامید گام برداریم .

دکتر خاکی اظهار داشت: مشی ما همواره اعتدال در سایه تعامل قوی با همه دستگاه های اجرایی ،نخبگان ،اندیشمندانی است که در گرگان در حال تلاش می باشند واین تعاملات دوسویه می تواند ما را برای رسیدن به موفقیت کمک نماید.

وی در خصوص همکاری دستگاهها در خصوص کمک به اعزام کاروان راهیان نور بیان داشت: راهیان نور از جهت اعتقادی برای ما مهم می باشد و هرچه بتوانیم این آموزه (فرهنگ دفاع )را تقویت کنیم ،سهم خود را در رضایت مندی خداوند نشان دادیم ودر این زمینه دستگاههایی که همکاری داشتند قابل تقدیرند .

خاکی در مورد مراسم سالگرد بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) بیان داشت:سهمیه سال 94جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)900نفر از شهرستان گرگان می باشد و ستاد ارتحال در شهرستان باید قوی تشکیل شود ،فعالیت نماید و دستگاهها نیز موظف به همکاری با ستاد می باشند تا بتوانیم شاهد یک مراسم باشکوه و باکیفیت بسیار خوب برای اعزام نیروها باشیم و به عزیزان خدمات رسانی نماییم.

نماینده عالی دولت به انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: هدف ما اجرای دقیق انتخابات و اجرای قانون انتخابات بدون هیچ گونه نگاه و گرایش سیاسی طبق قانون و اجرای دستورالعملهای و آیین نامه ها مربوط می باشد و ما به عنوان مجری قانون وظیفه داریم انتخابات را دقیق و قانونمند برگزار نماییم وهمه کاندیداهایی که مورد تأیید نظام و هیأت اجرایی و شورای نگهبان هستند برای ما محترم می باشند .

فرماندار مرکز استان در ادامه به رویکرد اجتماعی شهرستان گرگان اشاره کرد و بیان داشت : در شهرستان آسیب هایی وجود دارد که باید تلاش کنیم این آسیب ها را کم کنیم و در مقابل بستر بسیار قوی سرمایه های اجتماعی داریم که باید برای توسعه اجتماعی تلاش کنیم و باید درقالب تشکلهای اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی با نگاه ها و تخصص هایی که دارند دور هم جمع شوند و ما در فرمانداری این آمادگی را داریم که به آنها خدمات و مجوز دهیم و بستر فعالیت های آنها را فراهم نماییم .

فرماندار از مدیران دستگاه ها و بخشداران مرکزی و بهاران خواست به جامعه هدف خود توجه جدی داشته باشند و با حضور خود در جمع آنها و جامعه هدف مشکلات آنها را از نزدیک رصد و پیگیری نمایند .

یحیی خاکی در خصوص نزدیک شدن به مراسم معنوی اعتکاف اظهار داشت: مراسماتی نظیر اعتکاف به دلیل تقدسی که دارند برای انسانها مصونیت ایجاد می کنند و زمان و مکانهایی هستند که ما می توانیم خود را در برابر خطاها واکسینه نماییم و جوانهایی که در این مراسم معنوی شرکت می کنند باید حمایت شوند ولازم است دستگاه های متولی کمک کنند به شکل مطلوبی این برنامه در شهرستان برگزار شود و لازم است مدیران خود از نزدیک با این عزیزان دیدار نمایند .

در پایان مدیرانی که در مراسم اعزام کاروان راهیان نور همکاری داشتند تقدیر شدند .

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1090
  • کد خبر : 8240