عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان گنبدکاووس تجلیل شدند

به مناسبت روز جهانی کارگر،

کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان گنبدکاووس تجلیل شدند

کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان گنبدکاووس تجلیل شدند

معاون استاندار در همایش تجلیل از برترین های جامعه کار و تلاش که در سالن اجتماعات اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی گنبدکاووس برگزار شد اظهار داشت: 37هزار کارگر در این شهرستان مشغول بکارهستند که با احتساب خانواده هایشان یک سوم جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند.
مهندس حمیدی افزود: کارگران از ابتدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی همواره مدافع انقلاب و میهن اسلامی بوده اند و در حال حاضر هم با توجه به دشمنیهای استکبار در اعمال تحریم ظالمانه علیه کشور، آنان ستون فقرات تولید و اقتصاد هستند و نقش عمده ای در رونق اقتصادی کشور دارند.
وی با اشاره به جایگاه کار وکارگر در اسلام یادآور شد: در جای جای قرآن به کسب روزی حلال توصیه شده و پیامبران هم در زندگی خود مانند کارگران کار وتلاش کرده‌اند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: در مورد ارزش کارگران همین بس، که، پیامبر گرامی اسلام(ص) بوسه بر دستان کارگر می زد و حضرت علی(ع) هم با دسترنج خود باغهایی را آباد و عایدات آن را به مردم محروم بخشش می‌کرد.
فرماندارویژه گنبدکاووس اظهار داشت: با ابلاغ سیاستهای دولت تدبیر و امید در جهت اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیتهای داخلی ، برنامه‌ریزیهای دولت بر استفاده بیشتر از توانمندی نیروی کار متمرکز شده است و این شرایط دولت و نظام را بر آن داشت تا به جامعه کارگری برای تحقق این برنامه ها اهمیت بیشتری بدهد.
وی همچنین بر لزوم آموزشهای مستمر به کارگران در زمینه های تخصصی با کمک اداره آموزش فنی حرفه‌ای و دستگاههای پشتیبان تاکید کرد و افزود: با توجه به برنامه توسعه پایدار کشور نیروی کار آموزش‌دیده نقش عمده‌ای در ارتقاء درآمد ملی خواهد داشت.
پیاده کوهسار رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی با تجیل از مقام کارگر خاطرنشان کرد: 28 هزار و 290 نفر بیمه شده کارگری در شهرستان گنبدکاووس هستند که با احتساب مستمری بگیران 35 درصد جمعیت شهرستان گنبدکاووس را تشکیل می‌دهند

کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان گنبدکاووس تجلیل شدند

 

کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان گنبدکاووس تجلیل شدند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 748
  • کد خبر : 8275