عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تدوین طرح جامع ساماندهی ترافیک شهرستان گرگان

فرماندار گرگان عنوان کرد:

تدوین طرح جامع ساماندهی ترافیک شهرستان گرگان

تدوین طرح جامع ساماندهی ترافیک شهرستان گرگان

یحیی خاکی فرماندار گرگان و رئیس شورای هماهنگی ترافیک از تدوین طرح جامع ساماندهی ترافیک شهرستان گرگان خبر داد و گفت: آسیب شناسی چالشهای ترافیکی شهرستان گرگان و ارائه راهکارهای راهبردی توسط دستگاه‎های عضو این شورا از موضوعاتی است که در این طرح به آن پرداخته می‎شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان، پیش از ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان گرگان با حضور فرماندارگرگان، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و رئیس پلیس راهور استان گلستان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وی به فرهنگ ترافیکی اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع فرهنگ سازی در زمینه ساماندهی ترافیک همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان گرگان برطرف شود.

فرماندار گرگان افزود: وجود بعضی از مشاغل در شهر گرگان سبب ترافیک و گاهی باعث مزاحمت برای شهروندان می‎شود که باید با برنامه‎ریزی برای آنها راه حل درستی اندیشیده شود .

خاکی بر لزوم طرح علمی و کاربردی بر اساس داده‎ها توسط اعضا شوراهای ترافیک در جلسات آتی تأکید کرد و اظهارداشت: در راستای کاهش تصادفات و تسهیل ترافیک در شهرستان گرگان راهکارهای مناسبی توسط اعضاء شورای ترافیک اندیشیده شود.

فرماندار گرگان به مشخص شدن مکان‎هایی که تصادف بیشتر در آنجا صورت می شود تاکید داشت، و افزود: در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب های جانبی این موضوع برنامه ریزی شود.

وی از اعضاء جلسه بازنگری مکان‎های ایستگاه‎های اتوبوس و تاکسی شهر گرگان را خواستار شد و بیان داشت: شورای هماهنگی ترافیک شهرستان گرگان برنامه سال 94 خود را در راستای کاهش و بهبود روند ترافیک و تصادفات تدوین وبه فرمانداری ارسال کنند.

همچنین در ادامه از معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری خواسته شد کمیته کارشناسی را در ذیل شورای هماهنگی ترافیک شهرستان تشکیل و مصوبات جلسات شورا را پیگیری نمایند . 

تدوین طرح جامع ساماندهی ترافیک شهرستان گرگان

 

تدوین طرح جامع ساماندهی ترافیک شهرستان گرگان

 

تدوین طرح جامع ساماندهی ترافیک شهرستان گرگان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 817
  • کد خبر : 8279