عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور 1200 داوطلب گلستانی در آزمون سراسری قرآن کریم


حضور 1200 داوطلب گلستانی در آزمون سراسری قرآن کریم

حضور 1200 داوطلب گلستانی در آزمون سراسری قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، سیزدهمین دوره آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور و استان با حضوراحمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مؤسسه قرآنی کوثر این شهرستان برگزار شد.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول در حاشیه برگزاری این آزمون در شهرستان گفت: مقام معظم رهبری شعار امسال را دولت و ملت؛ هم دلی و هم زبانی برگزیده اند که بر پایه نماز، زکات امر به معروف و نهی از منکر و برگرفته از قرآن کریم است.

وی ادامه داد: قرآن کتاب تعالی بخش انسان است که باید همه ی ما با فهم و عمل به آن، فضای تربیتی مناسبی را برای نسل بعد و استواری نظام اسلامی فراهم کنیم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری همزمان سیزدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور 1200 داوطلب در 8 شهر استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت در حاشیه برگزاری این آزمون بیان کرد: سیزدهمین دوره آزمون قرآن کریم توسط مؤسسات قرآنی در شهرهای گرگان، گنبد، علی آبادکتول، آق قلا، رامیان، آزادشهر، بندرگز و بندرترکمن برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این دوره بیش از یک هزار و 200 نفر داوطلب از سراسر استان حضور داشتند که به ترتیب شهرهای گرگان، علی آبادکتول و آق قلا دارای بیشترین شرکت کننده در آن بود.

فضیلت با اشاره به برگزاری آزمون افراد زیر 12 سال به صورت شفاهی، تصریح کرد: براساس تفکیک سن، تعداد یک هزار و 65 نفر بالای 12 سال و 135 نفر زیر 12 سال در این آزمون شرکت داشتند.

وی در ادامه از اهداء جوایز به نفرات برتر، عنوان کرد: اهداء 10 میلیون ریال کمک هزینه عمره مفرده به 17 نفر، اهداء 5 میلیون ریال کمک هزینه عتبات عالیات به 50 نفر، اهداء 2 میلیون ریال کمک هزینه مشهد مقدس به 100 نفر و 200 کارت هدیه یک میلیون ریالی به نفرات برتر این آزمون در سطح کشور اهداء می شود.

 

حضور 1200 داوطلب گلستانی در آزمون سراسری قرآن کریم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .