عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل شورای کشاورزی شهرستان رامیان


تشکیل شورای کشاورزی شهرستان رامیان

تشکیل شورای کشاورزی شهرستان رامیان

اولین جلسه شورای کشاورزی شهرستان رامیان به ریاست فرماندار و با حضور اعضا تشکیل گردید.

دراین جلسه مهندس صادقلو فرماندار ضمن تسلیت  سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) پیام آور نهضت کربلا  گفت: امید است بتوانیم از سیره و روش این بانوی بزرگوار در تمامی مراحل زندگیمان الگو بپذیریم.

فرماندار رامیان هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی و تمهید مقدمات برداشت محصولات پاییزه و توسعه کشت پنبه در منطقه دانسته و خاطر نشان کرد: با توجه به شروع برداشت محصولات پاییزه از 24 اردیبهشت مقدمات لازم جهت این کار انجام شده است.

وی افزود: در بحث خرید تضمینی محصولات گندم، جو و کلزا 6 مرکز خرید به صورت فعال آماده دریافت محصولات کشاورزان عزیز بوده و بانک کشاورزی به عنوان عامل پرداخت وجوه کشاورزان ظرف 24 ساعت وجوه را به حساب کشاورزان پرداخت خواهد نمود.

مهندس صادقلو ضمن تاکید بر مدیریت ضایعات گندم و معاینه فنی کمباین ها از پلیس راه و نیروی انتظامی شهرستان نیز خواست تا با آمادگی  لازم جهت برقراری نظم  و امنیت در شریانهای اصلی شهرستان تلاش نموده و شهرداریها ، بخشداریها و دهیاران نیز جهت مقابله با هر گونه آتش سوزی احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

فرماندار رامیان در بحث توسعه کشت پنبه بر مکانیزه کردن مراحل کشت و برداشت و همچنین ایجاد سیستمهای مدرن آب تاکید نموده تا بتوانیم شاهد تغییر الگوی کشت و احیای این محصول با ارزش و استراتژیک در منطقه باشیم.

تشکیل شورای کشاورزی شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 850
  • کد خبر : 8430