عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معلمان قبل از آغاز آموزش باید به تربیت دانش آموزان توجه کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:

معلمان قبل از آغاز آموزش باید به تربیت دانش آموزان توجه کنند

معلمان قبل از آغاز آموزش باید به تربیت دانش آموزان توجه کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس درآیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس گفت: معلمان قبل از آغاز آموزش باید به تربیت دانش آموزان توجه کنند.
مهندس حمیدی افزود: بیان نکات تربیتی و آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان در کلاس های درس ضروری است.
وی گفت: به منظور کاهش مشکلات اجتماعی در جامعه معلمان و دبیران دقایقی از وقت کلاس را به آموزش مهارت های زندگی دانش آموزان اختصاص دهند.
مهندس حمیدی با بیان اینکه امروز نحوه برخورد برخی دانش آموزان با والدین و رفتار آنان در جامعه مناسب نیست، افزود: نفوذ رسانه های بیگانه در میان مردم سبب شده تا هر روز شاهد بروز ناهنجاری های مختلف اجتماعی در بین جوانان باشیم و در صورت بیان برخی نکات رفتاری و تربیتی درمدارس امیدواریم این مسایل کاهش یابد.
دکتر سلیمان عباسی نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی دراین همایش افزود: برقراری ارتباط صحیح و منطقی بین معلم و دانش آموز به تربیت درست آنان کمک می کند.
وی گفت: وظیفه ذاتی معلمان تربیت افراد جامعه است و تربیت مهم ترین سرمایه های کشور بر عهده معلمان است، و آنان تلاش دارند تا انسان را از ظلمت جهل نجات داده و در مسیر سعادت و تعالی قرار دهند.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی معلمان برای رسیدن به اهداف ذاتی و حقوقی خود باید به علوم روز و مسایل دینی و تربیتی مجهز شوند.
عباسی در ادامه به مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از آموزش وپرورش امسال مجلس 120 میلیارد تومان از عوارض گازرسانی ، یک هزار و 700 میلیارد تومان برای برداخت مطالبات فرهنگی و 420 میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس مصوب کرد.

معلمان قبل از آغاز آموزش باید به تربیت دانش آموزان توجه کنند

 

معلمان قبل از آغاز آموزش باید به تربیت دانش آموزان توجه کنند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 859
  • کد خبر : 8578