عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسایل مربوط به مراکز خرید گندم در گالیکش بررسی شد

با حضور فرماندار گالیکش :

مسایل مربوط به مراکز خرید گندم در گالیکش بررسی شد

مسایل مربوط به مراکز خرید گندم در گالیکش بررسی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، حسن خسروی در جلسه هماهنگی خرید محصولات کشاورزی شهرستان خطاب به حاضران گفت: لازم است مسائل مربوط به خرید گندم را بررسی و به جد پیگیری نمائیم.

وی افزود: الحمدلله با پیگیریهای انجام شده در سال جاری شرایط هموار شده است و ضمن فراهم آمدن بسترهای مناسب ، مراکز خرید آمادگی لازم را دارند.

فرماندار گالیکش اضافه کرد: باید مراکز خرید با بروزرسانی باسکول ها اقدام نموده و ادارات ذیمدخل از ورود کمباین های فرسوده در امر دورو جلوگیری نمایند.

نماینده عالی دولت در ادامه با مهم خواندن مقوله ی کشاورزی مخصوصا تامین گندم به عنوان یک کالای استراتژیک گفت: باید همه ی دستگاهها در راستای نیل به خودکفایی و تامین این محصول مهم حرکت کنند و برنامه ریزیهای لازم و مناسب را به عمل آورند.

در ادامه این جلسه نیز زارع مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، سطح زیر کشت سال زراعی سال 93 94 را بالغ بر 18219 هکتار اعلام کرد و گفت: از این مقدار 51 درصد از اراضی ما آبی و 49 درصد بقیه را هم زمینهای دیم تشکیل میدهد.

زارع اضافه کرد: میزان برداشت گندم پیش بینی شده در سال جاری 55000 بوده است .

وی تعداد مراکز خرید گندم را که تاکنون تایید شده را 4 مرکز ( سیلو گالیکش ، کارخانه آرد شریفی ، کارخانه طلای سفید و شرکت تعاونی 22 بهمن ) و تعداد کمباین های موجود را 150 دستگاه اعلام نمود .


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 729
  • کد خبر : 8734