عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد برداشت محصولات کشاورزی در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد


جلسه ستاد برداشت محصولات کشاورزی در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه ستاد برداشت محصولات کشاورزی در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه ستاد برداشت محصولات کشاورزی در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان، "ابراهیم دشتیان" معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در جلسه ستاد برداشت محصولات کشاورزی شهرستان گرگان به اهمیت نتیجه زحمات و مراحل تهیه و آماده کردن زمین ،کاشت و داشت اشاره کرد و گفت: هرمقدار در مرحله برداشت محصول دقیق تر و بهتر انجام گیرد ،سود بیشتری عاید کشاورز می شود و او را دلگرم و علاقمندتر به کار کشاورزی می نماید و این کاردر نهایت به زندگی او آسایش و رفاه می بخشد .

وی افزود: برخی از محصولات، مورد حمایت دولت بصورت خرید تضمینی می باشد و کشاورزان می توانند با مراجعه به مراجع مربوطه اقدام به فروش نمایند و برخی دیگر از محصولات که تحت پوشش خرید تضمینی نمی باشد را باید کمک نماییم تا کشاورزان متضرر نشوند و با دلگرمی بیشتر اقدام به کاشت نمایند .

دشتیان به همکاری همه دستگاه های عضو ستاد با دبیرخانه اشاره و بر لزوم اخذ معاینه فنی از سوی دارندگان ادوات کشاورزی تأکید کرد و گفت: سوخت یارانه ای به دستگاه هایی که دارای برچسب معاینه فنی می باشند تعلق خواهد گرفت و اداره حمل و نقل و پایانه های استان نیز در خصوص تعیین نرخ و تأمین وسایل حمل محصولات کشاورزی برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی با توجه به گرم شدن هوا و خطر آتش سوزی در مزارع گندم و جو ،از سازمان آتش نشانی خواست آمادگی های لازم را در این خصوص داشته باشد . 

جلسه ستاد برداشت محصولات کشاورزی در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1063
  • کد خبر : 8804