عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان علی آبادکتول برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان علی آبادکتول با حضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان، مهندس شهابی مدیر عامل شرکت نیرو برق استان گلستان، و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، احمدتجری مفرد در این مراسم با بیان اینکه هدف همه ما خدمت به مردم است گفت: دولت تدبیر و امید بنای کار خود را در خدمت به مردم می داند و این تغییرات به معنا پایان دادن به خدمتگزاری به نظام و مردم نیست بلکه سنگر خدمت به جامعه تغییر می کند.

وی جایگاه برق شهرستان را مهم توصیف کرد و وجود نیروگاه های برق در این شهرستان را یک برند ویژه برای شهرستان دانست.

فرماندار تصریح کرد؛طرح هادی در روستاهای شهرستان و وجود ستون های برق مشکلاتی را برای روستاییان فراهم کرد و از مسولین اداره برق درخواست جمع آوری این ستون در مناطق مسکونی را دارم تا باعث هر گونه مشکلی در برخی روستاها نباشیم.

تجری مفرد در پایان از تلاش های مهندس قاسمی تقدیر و تشکر کردند و برای مهندس عبدالهی که به سمت مسؤول اداره برق شهرستان منصوب شدند آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم شهابی مدیر عامل شرکت نیروی برق استان گفت:اظهار رضایت مدیران شهرستان علی آبادکتول از مهندس قاسمی یعنی اینکه انتخاب ما رضایت همگان را در پی داشت و این یعنی نگاه مثبت ما و مسولین در امر خدمت به جامعه است.

وی از همه مسولین در وهله اول صرفه جویی در مصرف برق را خواستار شد و گفت: مردم از ما الگو برداری می کنند پس ما باید در راه صرفه جویی مصرف برق قدم های خوبی برداریم.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .