عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصاحبه فرماندار کردکوی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی


مصاحبه فرماندار کردکوی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی

مصاحبه فرماندار کردکوی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، صبح امروز به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، خبرنگار صداو سیمای مرکز گلستان با مجتبی جمالی دیدار و در مورد نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در ایجاد جو همدلی و همزبانی بین دولت با مردم سوالاتی مطرح کرد و فرماندار کردکوی به این پرسش ها پاسخ گفت که خلاصه ای از این مصاحبه به شرح زیر به اطلاع عموم مردم میرسد:

روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مدیران و مردم می باشد در حوزه فرمانداری این موضوع چگونه تبیین میشود ؟

جواب: با توجه به محوریت مردم به عنوان سرمایه اجتماعی در دولت ها، بخصوص  اهمیت آن در نظام اسلامی ،حوزه ارتباطات و روابط عمومی نقش اساسی در اعمال حاکمیت مطلوب دارد . روابط عمومی ها بعنوان پل ارتباطی مردم با دولت و ملت و وظیفه سنگینی در ایجاد تعامل و ارتباطی سازنده دوسویه دولت و ملت دارند .از یکسو انتقال رویکرد ها ، سیاست ها ، برنامه ها ، انتظارات و گزارش عملکرد دولت به مردم را بعهده داشته و از سوی دیگر می توانند انعکاس دهنده نظرات ، آراءو بازخورد عمومی عملکرد برنامه ها و سیاستهای دولت و همچنین اولویت ها و نیازهای شهروندان باشند.

آیا روابط عمومی ها توانستند نقش خود را به عنوان مشاور مدیران و همکاری تنگاتنگ با جامعه داشته باشد؟ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی را بیان نمودند راهکارهای موثر جهت دست یابی به این اهداف چیست؟

جواب: از آنجاییکه از اهداف حوزه ارتباطات و روابط عمومی ها ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جهت جلب اعتماد و رضایت عمومی می باشد، انجام صحیح این وظایف می تواند به تسهیل و تلطیف رابطه دولت و ملت کمک کند بخصوص در سالی که بنام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است تلاش در توسعه ارتباطات ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی در مسائل کاری و محدودیت های اقتصادی دولت در تامین نیازها بخصوص با شرایط فعلی تحریم و فشار استکبار جهانی عامل تعیین کننده ای در تحقق همدلی و همزبانی بیش از پیش دولت و ملت خواهد بود.

نقش روابط عمومی های ادارات شهرستان را در رشد و توسعه شهرستان چگونه ارزیابی می کنید؟

جواب: انتظار می رود با توجه به ظرفیت خوبی که در حوزه روابط عمومی ادارات در شهرستان وجود دارد با بکارگیری بیش از پیش این ظرفیت ها بعنوان مشاوران و رابطین اجتماعی، مدیران بتوانند ضمن تعامل بیشتر با مردم شریف، اولویتهای اصلی نیازها و مطالبات را در برنامه ها لحاظ و پیگیری کنند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 852
  • کد خبر : 8892