عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه بانوان و خانواده درشهرستان گمیشان برگزار گردید


جلسه کارگروه بانوان و خانواده درشهرستان گمیشان برگزار گردید

جلسه کارگروه بانوان و خانواده درشهرستان گمیشان برگزار گردید

  جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان گمیشان با حضور فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران تابعه، مشاوران بانوان دستگاههای اجرایی و نهادها و مسئولین ادارات و رابطین بانوان ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گمیشان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان؛ فرماندار گمیشان یکی از مهمترین وظایف کارگروه بانوان و خانواده را شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تلاش برای حل مشکلات و توانمندسازی بانوان عنوان نمود و از اعضای کارگروه خواست نهایت اهتمام خود را در حل معضلات حوزه بانوان بکار گیرند.

 ضمیر گفت: زنان آنقدر توانایی دارند که در کنار تشکیل یک خانواده خوب و بسیار موفق بتوانند در فعالیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مشارکت داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گمیشان درخصوص توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، اجرای طرح رابطین روستایی، اشتغال بانوان، پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی و ایجاد اوقات فراغت زنان و دختران با رویکرد سلامت، شادابی و نشاط مطالبی رابیان نمود.

 وی با اشاره به مباحثی که در جامعه مطرح است و ریشه آن را اشتغال بانوان و فعالیت های اجتماعی آنها می دانند، ریشه آن را عدم آگاهی زنان از توانمندی های خود دانست و گفت: عدم تلفیق این دو، مشکل ساز است و یکی از مباحثی که در این کارگروه دنبال می کنیم این است که این خودباروی و ضابطه مند کردن فعالیت های سیاسی، اجتماعی اقتصادی و خانوادگی بانوان را با کمک دستگاههای اجرایی و افراد فرهیخته و روحانیون ساماندهی کنیم.

فرماندار به بحث توسعه پایدار و تحقق عدالت اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه پایدار و تحقق عدالت اجتماعی باتوجه به بحث زنان اهمیت پیدا می کند و این بدین معناست که بدون توجه وعدم مشارکت زنان توسعه پایدار اتفاق نخواهد افتاد.

جلسه کارگروه بانوان و خانواده درشهرستان گمیشان برگزار گردید

 

جلسه کارگروه بانوان و خانواده درشهرستان گمیشان برگزار گردید

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 840
  • کد خبر : 8909